Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Ik denk dat Luc hier de hand in heeft. Ik heb de laatste tijd wat problemen met de home dir van chello. binnenkort gaat het netwerk over op glas en hier gaat Chello niet in mee,om de zaak voor te zijn zou ik de data van mijn website kunnen laten halen T.W. www.meteoeersel.nl/openweerdata.htm. die data is daar al aanwezig. dan kan ik de internet in weatherlink uitschakelen.

Groeten Nol
Meteoeersel.nl
Door meteozwolle
Nol,

volgens mij heeft de locatie van je website niet iets te maken met of je provider nu op kabel, dsl of glasvezel zit. Wel is de ene techniek wat sneller dan de andere maar qua bereikbaarheid van je website zou dit niet echt veel uitmaken.

het kan wel zijn dat doordat er werkzaamheden zijn dat jouw verbinding het af en toe niet doet.

ik zou een website bv onderbrengen bij een aparte hostingpartij en niet bij je internetprovider. even zoeken op google geeft voldoende opties waar je terecht zou kunnen. Wil je ook wel adviseren maar ga niet op voorhand al reclame maken ;-)

groet en succes

Marcel
Door nolversteeg
Hallo Marcel,

Ik ben mijn eigen hosting provider met 2 domeinnamen en een eigen server. De verbinding is momenteel 120Mb dus suppersnel via de kabel, alleen de hompage van deze provider laat het regelmatig afweten en licht er voor een uur of 2 uit hier staat de data voor HWA geparkeerd Als het glas in mijn woonplaats aagelegd wordt heb ik nog keuze uit 3 aanbieders die geen homepage ondersteunen wat ook niet meer direct nodig is daar de data ook op mijn eigen website staat.
Door nolversteeg
Hallo Marcel,

Ik ben mijn eigen hosting provider met 2 domeinnamen en een eigen server. De verbinding is momenteel 120Mb dus suppersnel via de kabel, alleen de hompage van deze provider laat het regelmatig afweten en licht er voor een uur of 2 uit hier staat de data voor HWA geparkeerd Als het glas in mijn woonplaats aagelegd wordt heb ik nog keuze uit 3 aanbieders die geen homepage ondersteunen wat ook niet meer direct nodig is daar de data ook op mijn eigen website staat.
Door nolversteeg
Moderator,

Topic mag worden gesloten, adres is overgezet en werkt naar behoren 20 seconden per minuut verdiend ,en geen fouten meer in het logbestand .dus niet voor niets gedaan

Groeten Nol
www.meteoeersel.nl