Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door relin
Huurprijs gaat volgens mij elk jaar omhoog bij huurhuizen (heb zelf een koopwoning met een mooie rente tot einde looptijd hypotheek, dus ken dat "probleem" niet). Maar volgens mij zijn woningcooperaties gebonden aan maximale wettelijke verhogingen (pariculiere verhuur niet).

Maar wat meer betalen voor een mooie gerenoveerde woning zou ik geen moeite mee hebben. Bij een koophuis betaal je een verbouwing ook zelf en dan is het een smak geld in 1 keer, of 3 keer een smak zoals ik heb gedaan. En let wel veel verbouwingen van bv keuken en badkamer zijn smaakgebonden en leveren geen/weinig meerwaarde op. Tot slot worden wij woningbezitters per jaar steeds armer met de dalende woningprijzen;)

PS. Theo laat de bouten van je mast in de pluggen zitten, dan voegen ze die niet dicht.

Groeten Remko
Door teesee64
relin schrijft:

PS. Theo laat de bouten van je mast in de pluggen zitten, dan voegen ze die niet dicht.

Groeten Remko

Bedankt voor die tip! Maakte me daar al zorgen over omdat er keilbouten in de muur zitten.

wbt de huur:

Dit jaar hebben we de huurverhoging al gehad. Zoals gewoonlijk de volle mep :(
(regering bepaald hoeveel de huur maximaal mag stijgen en onze woningbouwver. beschouwd dit als een vrijbrief om botweg de maximale verhoging door te voeren)

Aangezien dit gaat om gedeeltelijk achterstallig onderhoud, reparatie van lekkages en plaatsing van dubbel glas, wat per 1-1-2012 verplicht is, verwacht ik niet dat de huur veel zal stijgen.

Maar het is mij wel wat waard als alles weer op en top in orde is. We hebben een ruime woning in een leuke, rustige buurt.

Groet,
Theo
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ik heb de Oplossing !!!!!!

Het weerstation Tijdelijk bij de Woningbouw vereniging in de Tuin zetten of daar op het Dak plaatsen :)

Alle gekheid op een stokje : hoop dat je snel weer online bent met alles , Succes daar

Mvg, Martijn

Weerstation Coevorden
Door teesee64
Nog even dit onder de aandacht brengen...

Vanavond moet ik helaas de stekker eruit trekken. Morgen ochtend staan ze al vroeg op de stoep om te beginnen. Vanavond moet ik dus eerst alle spullen op gaan bergen zodat er niets in de weg staat, cq kapot kan gaan.

Groet,
Theo