Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
Hallo,

Omdat mijn PC op het punt staat om te begeven, heb ik keurig volgens het " boekje" elders op dit forum de software overgezet.

Nu probeer ik het programma op te starten via, C:\\wdisplay en dan icoontje WeahterD, maar krijg dan de melding: dat deze toepassing niet kan worden gestart, omdat de file IBFS32.DLL niet kan worden gevonden!!!
Weet iemand hoe dit nu weer kan???? en is dit op te lossen??

Gr,
Peter.
Door dibasta
Nu is het zo, dat er 3 dll file's misten, die heb ik er opnieuw (na downloaden) op gezet, en het programma WD start weer op.

Zelfs automatische update van Twitter werkt goed, alleen..... krijg om de zoveel tijd de volgende melding op het scherm:

In ftpupd.exe is een fout opgetreden en moet worden afgeloten. Onze excuus voor het ongemak.
Het gaat hier dus over ftp, maar waarom wil hij de gegevens dan niet updaten naar HWA en ook niet naar mijn website??? moet er dan wat veranderd worden in via ftp ??

gr,
Peter.
Door Nico
Beste Peter

Probeer de laatste versie van WD eens te downloaden, dit heeft bij mij wel geholpen voor hetzelfde probleem.

Succes

Nico
Door dibasta
Nico schrijft:
Beste Peter

Probeer de laatste versie van WD eens te downloaden, dit heeft bij mij wel geholpen voor hetzelfde probleem.

Succes

Nico

Hallo Nico,

Had jij datzelfde ook als mij dan?? met dat ftp??

Peter.
Door Nico
Wat ik me kan herinneren wel, je kunt het niet meer dan proberen.
Als je WD hebt geopend en dan via "help" naar Visit the Weather Display download page etc.

Succes.

Nico
Door dibasta
Nico schrijft:
Wat ik me kan herinneren wel, je kunt het niet meer dan proberen.
Als je WD hebt geopend en dan via "help" naar Visit the Weather Display download page etc.

Succes.

Nico

Oke, zal het zo meteen wel even proberen, bedankt voor je hulp in ieder geval!

Gr,
Peter.
Door dibasta
dibasta schrijft:
Kun je de nieuwste versie er zo op zetten dan?? van WD ?

Maar krijg steeds elke minuut deze melding : ftpupd.exe op het scherm!! moet dat steeds weg klikken want als ik deze staan laat, dan staat er na een uur 60 van deze meldingen pff... weet iemand dit hoe dit nou kan??

Gr,
Peter.
Door Nico
Peter, ik download de nieuwere versie, sluit de draaiende versie af via Exit: Save and exit.
Installeer dan de gedownloade versie over de oude heen en open hem hierna. Bij mij werkt het altijd goed.
Kijk ook ons onder "Forum Boardcategorie "" Weather Display software"

[b]Ftp upload stopt 5 Maanden, 2 Weken geleden [/b

Lijkt een beetje op jouw probleem
Door dibasta
Nico schrijft:
Peter, ik download de nieuwere versie, sluit de draaiende versie af via Exit: Save and exit.
Installeer dan de gedownloade versie over de oude heen en open hem hierna. Bij mij werkt het altijd goed.
Kijk ook ons onder "Forum Boardcategorie "" Weather Display software"

[b]Ftp upload stopt 5 Maanden, 2 Weken geleden [/b

Lijkt een beetje op jouw probleem

Nico,

Alles werkt weer heb de nieuwste versie van WD erop gezet en het loopt weer als een trein!!:laugh:

Bedankt voor je gouden tip !;)

Gr,
Peter.