Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Waar je file#29 op 1 minuut hebt staan:

Klik op "Set", dan kom je in het scherm van de "File creation times", daar 1 minuut aanvinken, saven en op "Show file upload times" klikken. Daar ook 1 minuut aanvinken, saven en

In het scherm waar alle files staan (dus waar je #29 op 1 minuut hebt staan) heb je misschien de schakelaar "Override ON" niet aanstaan?
Die moet wel aan als je daar de 1 minuut vinkjes gebruikt.
Door dibasta
wslangerak schrijft:
Waar je file#29 op 1 minuut hebt staan:

Klik op "Set", dan kom je in het scherm van de "File creation times", daar 1 minuut aanvinken, saven en op "Show file upload times" klikken. Daar ook 1 minuut aanvinken, saven en

In het scherm waar alle files staan (dus waar je #29 op 1 minuut hebt staan) heb je misschien de schakelaar "Override ON" niet aanstaan?
Die moet wel aan als je daar de 1 minuut vinkjes gebruikt.

Kees,
alles precies gedaan zoals je zei, alleen wat je aangaf, stond al aan,
dit komt waarschijnlijk doordat ik dit overgenomen had van de andere PC.

heb net WD (save en exit)opnieuw even opgestart maar blijft om de 5 min. website verversen.
Door dibasta
Kees,

Wat schetst mijn verbazing? hij ververst iedere minuut nu, maar geeft aan dat "laatste update 22:15 , 22:20 dus om de 5 min.

Gr,
Peter.
Door dibasta
wslangerak schrijft:
Ja, maar wordt op de PC de tijd wel iedere minuut aangepast dan? Waarschijnlijk ook niet...

aha.. waar en hoe doe ik dat??
Door wslangerak
Nee, je schrijft eerder dat op je PC de file iedere minuut wordt ververst.
Maar wordt op je PC de tijd dan wel iedere minuut aangepast of blijft die ook vijf minuten hetzelfde?

Plaats hier anders even screendumps van file#29 (File creation én File upload times).
Door dibasta
de webpagina wordt dus ieder minuut nu ververst, alleen als je op mijn site kijkt, staat er doodleuk: Laatste update: 22:20,22:25, enz enz... geeft dus aan om de 5 min. maar de website wordt dus wel iedere minuut ververst! dan zou er moeten staan 22:20, 22:21, enz enz..
Door wslangerak
Ja, de webpagina verversen en de testtags.php (en dus je data) verversen zijn wel twee verschillende dingen natuurlijk.

Als de tijd in de testtags.php op je PC (en je site) hetzelfde blijft gedurende 5 minuten zal je temperatuur, wind e.d. ook niet iedere minuut worden aangepast.

Screendumps van je settings zouden wel helpen.
Door dibasta
mijn screen shot is maar 500 pixels (mag niet groter zijn dan 800 pixels en dat is ie niet!)maar wil hem niet weergeven!! dus laat eerst maar weer zitten, zal daar mijn kop eerst maar weer over breken, hoe dat nou weer kan !! pfff..
Bijlagen
screen1.JPG
screen1.JPG (90.13 KiB) 3118 keer bekeken
Door dibasta
[img size=800]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/screen1.JPG[/img]
Bijlagen
screen1.JPG
screen1.JPG (90.13 KiB) 3118 keer bekeken