Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
wslangerak schrijft:
Dan moet je in jouw geval het vinkje weghalen bij "Include units...."

Het is wel goed gegaan, want ik heb toch zeker drie of vier minuten voorbij zien komen. Ik neem aan dat je wel gesaved had?

Kees,
heb nu "include units" uit gevinkt en uiteraard gesaved daarna op OK, ben die rare vierkantjes weer kwijt gelukkig maar de tijd geeft hij wederom om de 5 min aan 'laatste update: 00:40 ipv 00:44 heel apart dit!!
Door wslangerak
Ja da's heel vreemd.

Als alle vinkjes in alle schermen goed staan kan je weinig anders doen dan WD nog maar eens afsluiten en opnieuw starten.
Als dat nog niet helpt.... moet ik er eens goed over nadenken wat de oorzaak dan is. Het lijkt wel of WD de instellingen niet onthoudt....
Door dibasta
wslangerak schrijft:
Ja da's heel vreemd.

Als alle vinkjes in alle schermen goed staan kan je weinig anders doen dan WD nog maar eens afsluiten en opnieuw starten.
Als dat nog niet helpt.... moet ik er eens goed over nadenken wat de oorzaak dan is. Het lijkt wel of WD de instellingen niet onthoudt....

Heb sinds eergister de nieuwste versie van WD build 57 als ik kijk staan dus nu dus alle vinkjes goed, hoewel net daarvoor, ik weer keek stond alles uit, niet goed gesaved waarschijnlijk, daarna opnieuw de vinkjes gezet, behalve bij : iclude..., daarna alles weer gesaved, WD save en exit weer opgestart stonden de vinkjes wel goed, alleen geeft hij dapper op de site : laatste update om de 5 min. aan!!
Door wslangerak
Ehm.... haal in het eerste scherm het vinkje eens weg bij "Create testtags.php" (wel laten staan bij File upload times!)
Door dibasta
wslangerak schrijft:
Ehm.... haal in het eerste scherm het vinkje eens weg bij "Create testtags.php" (wel laten staan bij File upload times!)

gedaan, > save > OK daarna WD save en exit ! maar volgens mij nog niet goed.
Door wslangerak
Nee, nu ververst-ie helemaal niet meer. Dus dat vinkje kan weer terug.

Schiet mij maar lek.... Ik moet er eens een nachtje over slapen!
Door dibasta
wslangerak schrijft:
Hij doet ut!!!

naaah... zit net te kijken doet het niet!!! kijk naar joui bericht, denk huh??? kijk weer op mijn website en hij doet het!!! niet te filmen dit!!!

zal nog ff wachten met om jou met goud te behangen hoor hihi... eerst nog ff kijken!
Door wslangerak
Ja, wacht maar ff af ja :)

WD doet wel meer vreemd met vinkjes hoor! Bij de upload van bijvoorbeeld de file voor HWA verdwijnt het 1 minuut-vinkje spontaan als ik het scherm open. Dan moet ik altijd onthouden dat vinkje er weer te zetten anders upload hij helemaal niet. En ik heb ook ergens een vinkje wat precies omgekeerd werkt. Vinkje uit is eigenlijk vinkje aan.

Pffff....
Door dibasta
Kees,

Hij doet ut weer goed hoor!!!!

jonge jonge.... wat een gepluis zeg!! pfff... maar wederom super bedankt voor je moeite,geduld en hulp!! had het zelf nooit gevonden!!!!

gr,
Peter.