Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
wslangerak schrijft:
Ja, wacht maar ff af ja :)

WD doet wel meer vreemd met vinkjes hoor! Bij de upload van bijvoorbeeld de file voor HWA verdwijnt het 1 minuut-vinkje spontaan als ik het scherm open. Dan moet ik altijd onthouden dat vinkje er weer te zetten anders upload hij helemaal niet. En ik heb ook ergens een vinkje wat precies omgekeerd werkt. Vinkje uit is eigenlijk vinkje aan.

Pffff....

als je dat niet weet, kom je dr van z'n levens dagen niet achter!!! en toch is dit een geweldig programma!!!!
Door dibasta
@Kees wslangerak,

Update: hij doet ut!! NIET!! moet niet gekker worden nu, zou er een fout in deze versie zitten misschien??? 1037Q build 57 ???

Gr,
Peter.
Door wslangerak
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee. De boel staat goed, want anders had WD ook niet een paar keer wel iedere minuut ge-upload. Misschien dat iemand anders nog ideeën heeft, anders even posten op het WD-forum.
Door dibasta
@Kees,(wslangerak)

Ben er uit, en volgens mij OPGELOST!!!!

ik had bij, Control Panel > FTP Connections Metar/NOAA > General FTP Functions times to upload, het witte vierkantje NIET aangevinkt!!

Ik dacht dat WD bij overzetten van de software naar een andere computer alles wel klakkeloos zou overnemen (de instellingen dan) maar dat is dus niet zo!!!

Bij deze weer wat geleerd!

Het lijkt nu weer goed te gaan!

Vr. groet,

Peter.