Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Bedankt voor het hulp aanbod. Ik vind de FAQ een goed idee. Ik denk dan aan vragen zoals:

* Heb ik een eigen website nodig om mee te doen met hetweeractueel.nl?
* Ondersteunen jullie ook Heavy Weather?
* Het lukt me niet om mijn gegevens te uploaden. Waar kan ik hulp vinden?

Wie heeft er nog meer vragen voor een FAQ? Wellicht vragen waar jullie mee zaten/zitten?
Door sparkle
Een lijstje wat je presies nodig hebt om alles op internet te zetten?
Door Luc
Ik heb onder contact een paar nieuwe formulieren gemaakt. Hierdoor kan ik automatisch de vragen naar de juiste persoon doorsturen. Nu nog de juiste email adressen koppelen aan de juiste formulieren. (anders schiet ik er niks mee op :laugh: )
Door Luc
Eckie76 schrijft:
Ik ook voor WS Win.

2 keer hulp voor WsWin aangeboden, van Olaf en Ronados, wat een luxe. Ik kan ervoor zorgen dat jullie beiden de emails krijgen. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat jullie dan niet door elkaar de mails beantwoorden?
Door Luc
Ronados schrijft:
ticketsysteem? :)
Maak het me niet te moeilijk, he :P
Ik maak wel een email adres aan dat ik forward naar jullie beiden. Als jullie dit email ook steeds in de CC zetten, dan weten jullie van elkaar wie met welke vraag bezig is...

Eerst nog een paar aanmeldingen verwerken. Op naar de 147 vanavond(mits ik niet in slaap val...:blink: )
Door osjohn
Hallo Luc

Ik vind wel dat als je via e-mail of PM's de mensen koppelt de andere forumleden zoals ook mijzelf niets kunnen leren.
Ik heb al 57 jaar veel geleerd van andere mensen en zou dat nu ook nog graag willen blijven doen, zeker op zo'n mooi forum als deze is.

John van Os
Door Luc
osjohn schrijft:
Hallo Luc

Ik vind wel dat als je via e-mail of PM's de mensen koppelt de andere forumleden zoals ook mijzelf niets kunnen leren.
Ik heb al 57 jaar veel geleerd van andere mensen en zou dat nu ook nog graag willen blijven doen, zeker op zo'n mooi forum als deze is.

John van Os

Ben ik met je eens John. Er zijn echter altijd mensen die niet graag via een forum hun 'onkunde' willen openbaren. Ook zijn er genoeg mensen die niet weten hoe een forum werkt, al is dat nog zo'n handig medium.

Om een voorbeeld te noemen:
Ik kreeg een paar maanden geleden een mailtje van een weeramateur die graag mee wilde doen. Hierin gaf hij zijn inlog gegevens van zijn computer, met het verzoek om daar de file uit te lezen.

Je kunt je voorstellen, dat zo iemand graag persoonlijke hulp krijgt. Uiteindelijk is het toch gelukt na een aantal weken heen en weer mailen.