Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Mike
Oke, ik begrijp dus dat het werkt, zie/zag ook een aantal ip nummers verschijnen van bezoekers, nu nog op de website knallen, maar ga eerst even een broodje eten.
Door Mike
Iedereen bedankt voor de hulp, de webcam is online en geeft een beeld richting het Noord-westen.

Ga vandaag even kijken wat WebcamXP allemaal nog meer kan met filmpjes uploaden enzo.

Zijn er nog mensen die de bandbreedte hebben geknepen?, zoja hoeveel % van de totale bandbreedte?

Groeten, Mike.
Door eugel
Ik werk hier met een marmitek-ip-eye-anywhere-21 ip Camera. Software is hier ook WebCamXp.
probleem is dat ik en dus ook bezoekers moeten inloggen op deze camera om een live stream te zien. wat je dan te zien krijgt is wel een live stream maar met een soort menu erbij. Dat wil ik gewoon niet. weet iemand hier raad mee?

Kijk maar eens op http://46.38.200.232:81/ inloggen met:gast en pasw:1234
dan kun je zien wat ik bedoel.
Wil dus gewoon net als Mike een live stream op mijn site laten zien, ook omdat de glasvezel nu actief is hier moet dat kunnen
Door wslangerak
Marcel,

Je gebruikt nu de software (de webserver) van je IP-cam. Maar dat hoeft niet: als je webcamXP gebruikt kan je daar toch het IP-adres van de camera ingeven? WebcamXP draait dan de webserver en zorgt voor de live-stream.
Wellicht dat een andere WebcamXP gebruiker je hier meer van kan laten zien d.m.v. screendumps. Ik gebruik nl. een ander programma.
Door eugel
wslangerak schrijft:
Marcel,

Je gebruikt nu de software (de webserver) van je IP-cam. Maar dat hoeft niet: als je webcamXP gebruikt kan je daar toch het IP-adres van de camera ingeven? WebcamXP draait dan de webserver en zorgt voor de live-stream.
Wellicht dat een andere WebcamXP gebruiker je hier meer van kan laten zien d.m.v. screendumps. Ik gebruik nl. een ander programma.

Hoi kees, bedankt voor je reaktie.

De firmware in de IPcamera is volgens mij de boosdoender.
Ben hier ook met VisionGS aan het stoeien geweest maar ook hier hetzelfde probleem
inlognaam en pasword.
we wachten af of een ander misschien de oplossing heeft in Webcamxp en of Vision GS