Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

De verfilming heeft hij denk ik zelf al in handen genomen,anders zou het me tegenvallen.
Gerrit Jan, bijt door want als je daar binnen bent kan volgens mij alles.

Success,
Groeten Nol
Door SpeedyGJ
Hahaha ik zou het indd eens moeten verfilmen hoe deze he toestand is opgezet, van begin tot eind.
Dat lijkt me nog eens een leuk idee, wat jammer jou dat ik net het 2de weerstation heb verkocht, anders had ik deze er prima bij kunnen gebruiken.

Van begin met de windmeter spul op dak > Gemeente Bord > Terug op dak > Naar een maat verderop > Naar de pier > Terug op dak met de nodige aanpassingen > En dan mogelijk weer naar de pier.

Ook de gedeelte van het gemeente bord dat de paal niet meer overeind staat en met al die drama erbij, + de drama op de pier zou best wel eens leuk kunnen worden ;)
Wie weet als ik de tijd en de mannetjes erbij heb haha ;)

Voor de rest, ja ik ben een volhouder en geef niet graag op, ik probeer al het mogelijke wat er is en pak alle kansen die voor het rapen liggen ;) er is altijd wel een tussenweg lijkt mij ;)
Hierbij is echter ook geduld voor nodig, want ja hoe vaak heb ik het wel niet gezegd dat: Nog 1X storing en de boel gaat van de pier? Ik wil het niet eens weten :D
Door SpeedyGJ
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eindelijk is het zover!!
Na lang wachten op de brief kan ik eindelijk nog niet vertellen wanneer de boel gaat verplaatsen en of er al toestemming is gegeven.

Daar had ik jullie even he ;)
Helaas nog geen antwoord gekregen, misschien zijn ze nog aan het bekijken enzo? Ach we moeten nog maar even rustig afwachten ;) haastige spoed is zelden goed ;)
Ik verwacht deze week antwoord te krijgen :)
Mocht het door gaan dan is het aan jullie wanneer de boel zal worden verplaatsen, eens kijken wie hier als eerste mee gaat aankomen ;)

Jammer dat het gisteren niet kon met die wind :D wat een snelheden had dat opgeleverd, nu stond alleen Julianadorp eenzaam bovenaan met 73km/h gem :D
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Aaaaaaight Gerrit-Jan....

Daar had je ons even ja.... ;) Ik zat al op het puntje van mijn stoel om verder te lezen hoe het Weerstation opnieuw op de Pier geplaatst werd...... hahahaahah lol :)

Nou ja , Dan maar ff afwachten nog en het beste er van hopen toch.

Veel succes nog en we blijven het op de voet volgen.

Mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden
Door SpeedyGJ
En we hebben weer nieuws!

Uw aanvraag wordt behandeld door de dienst Noord-Nederland.

In een volgend bericht zal een contactpersoon voor de behandeling van uw aanvraag aan u bekend worden gemaakt.

Kijk nu komen we weer een stapje verder, bij de volgende mail ga ik die een week niet openen, want echt,,,ik durf het niet! :o
Door SpeedyGJ
Heb een brief binnen gekregen :)
Er staat het volgende in:

Voor het gebruik van staatseigendommen heeft u toestemming nodig van rijksvastgoed en ontwikkelingsbedrijf. Het Rijksvastgoed en ontwikkelingsbedrijf kan aan een dergelijke privaatrechtelijke regeling nog nadere voorwaarden stellen, waaronder het betalen van een (marktconforme) gebruiksvergoeding.

In verband hiermee heb ik een afschrift van uw verzoek gezonden aan de directeur van de Regionale directe Noord & oost, postbus xxxxxxxxxxx Zwolle die zich met betrekking tot het gebruik van het betrokken staatseigendom schriftelijk contact met u op.

Voor vragen ................

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kortom weer een stap verder in de richting, hopelijk zal de laatste brief hopelijk goed nieuws zijn ;)
Ik verwacht volgende week antwoord te krijgen :)
Door jango
SpeedyGJ schrijft:
Heb een brief binnen gekregen :)

Ik verwacht volgende week antwoord te krijgen :)

Gerrit Jan ik hoop dat je hierin gelijkt hebt zodat je snel aan de gang kan met je nieuwe plan.
Maar je hebt hier wel te maken met de overheid en dat zal naar mijn ervaring wel eens weken zo niet maanden kunnen gaan duren.
Hopelijk heb je dit jaar nog alles rond.

succes

Grt. Jan
Door relin
dibasta schrijft:
Ik denk dat je eerder met de film van je klaar bent dat het antwoord krijgen, maar ... wie weet!!! succes !!!!

Na het antwoord komt SpeedyGJ The Movie 2.0

Alle gekheid op een stokje, ik hoop voor je Speedy dat je snel weer naar de pier kan.

Groeten Remko
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13