Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Ik wil graag enkele bezoekersaantallen met jullie delen. Dit moet toch interessant zijn voor potentiele adverteerders. Wie heeft er contacten ;)

UPDATE 1/6, bezoekersaantallen van de hele maand mei erin gezet

Zowel in het aantal bezoeken als in het aantal unieke bezoekers is een ferme groei waar te nemen. Ook het totaal aantal bekeken pagina's laat een stijgende lijn zien. Wel verblijven bezoekers gemiddeld iets minder lang op de website. Dat komt waarschijnlijk omdat er ook steeds meer bezoekers komen, die wel geinteresseerd zijn in het weer, maar minder dan de 'echte' weeramateurs. In het begin was de website vooral bekend bij de weeramateurs.

Samenvattend concludeer ik dat hetweeractueel.nl nog steeds groeit en ook steeds populairder wordt bij een grotere wordende groep bezoekers.
Bijlagen
bezoekersaantallen_hetweeractueel.JPG
bezoekersaantallen_hetweeractueel.JPG (15.83 KiB) 2068 keer bekeken
Door sparkle
Interesant joh, vooral in maart een flinke groei.
Zou het eventueel komen door de artiekelen in de computer tijdschriften?
Zo ben ik ook op de site gekomen.

Waar heb je eventuele adverteerders voor nodig?

Groeten Richard
Door Luc
Nee ik denk niet dat de extra bezoekers vanaf maart door de artikelen in de computer bladen komen. Deze artikelen zijn pas eind april/begin mei gepubliceerd. Ik zie met name veel meer bezoekers via google binnenkomen.

De groei in mei kan daar wel door verklaard worden.

Adverteerders heb ik nodig om uit de kosten te komen. Tot nog toe lukt dat niet met de google ads op deze website. Zoals je elders op het forum kan lezen, draait de website op een eigen server.

Ik leg nog steeds maandelijks geld toe op dit initiatief (en dan heb ik het niet over de tijd die ik erin stop)
Door Luc
De maand mei is om. Een update:

Bijlagen
bezoekersaantallen_hetweeractueel-83b371bf7cd24135acc979e7f8a54ee0.JPG
bezoekersaantallen_hetweeractueel-83b371bf7cd24135acc979e7f8a54ee0.JPG (3.63 KiB) 2068 keer bekeken