Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteotines
Wanneer je wilt weten hoeveel bezoekers een weerstations-site krijgt zoek dan eens bij b.v. Google op statistieken weerstations of kijk eens op de link:
http://webstats.motigo.com/s?tab=9&link=3&country=NL&findid=1&id=3690998&category=11012
Hier zie je top 1000 van weerstations (er staan ook andere dingen tussen, maar ook heel veel weerstations).

Succes met je plannen (als ze nog doorgaan).

Tines.
Door walberg
Meteotines schrijft:
[
Succes met je plannen (als ze nog doorgaan).

Tines.[/quote]

Nou niet direct, ik zal eerst moeten sparen voor een goed systeem, als je je gegevens wilt publiceren vind ik dat ze ook betrouwbaar moeten zijn. Dan moet ik ook een oplossing zien te vinden voor de 24 uurs upload (bijvoorbeeld de nslu2 oplossing) De kosten voor het internet zijn zo te zien nog wel te overzien.
Door walberg
wthus schrijft:
Aantal bezoekers is erg wisselend en afhankelijk van het weertype. Ik kom niet zo hoog met mijn aantallen, mag blij zijn als er een 30 á 40 tal op zitten. Maar weet ook niet hoe goed die website tellers zijn.

Mijn hosting loopt bij www.miha.nl / www.mihaflex.nl. B)

Maar bij die aantallen komt er geen extra kosten bij volgens mij.

Ik las ergens van iemand die rond de 2000 zat en een traffic van 1 gigabyte, tja dan kan het een dure grap gaan worden.
Door wthus
walberg schrijft:
wthus schrijft:
Aantal bezoekers is erg wisselend en afhankelijk van het weertype. Ik kom niet zo hoog met mijn aantallen, mag blij zijn als er een 30 á 40 tal op zitten. Maar weet ook niet hoe goed die website tellers zijn.

Mijn hosting loopt bij www.miha.nl / www.mihaflex.nl. B)

Maar bij die aantallen komt er geen extra kosten bij volgens mij.
Ik las ergens van iemand die rond de 2000 zat en een traffic van 1 gigabyte, tja dan kan het een dure grap gaan worden.

Traffic is hier ook erg hoog, dat komt natuurlijk het meest door het uploaden van de weerdata in vorm van tekst, html en jpg. Deze maand zit ik alleen al aan 5,2 GB (en dat terwijl er deze maand geen actueel weer wordt geupload). Totaal over periode van 1 jaar is nu 261.30 GB
Bij hosting2go.nl heb je 30GB per maand. Dat haal je met 2000 bezoekers niet.
Door walberg
Luc schrijft:
Bij hosting2go.nl heb je 30GB per maand. Dat haal je met 2000 bezoekers niet.

Klopt ik heb mijn gegevens er even bij gehaald en inderdaad voor nog geen 30 euro per jaar kan ik 30gb per maand doen, zonder forum moet ik daar ruimschoots mee rond komen.