Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WSWijk
Luc schrijft:
Zoals afgelopen zaterdag aangekondigd, is Meteo Consult bezig om het probleem op te lossen.

Het probleem lijkt zitten in de grote aantallen plaatjes die aangemaakt moeten worden. Dit proces probeert men voor de korte termijn te splitsen, zodat er minder plaatjes ineens gegenereerd dienen te worden.

Luc,

Is het een oplossing (voor de toekomst dan waarschijnlijk wel), om mensen een keuze bij de stations gegevens te laten maken of ze het mos plaatje wel of niet gebruiken?

Ik heb geen idee hoeveel het er zijn, maar ik bijvoorbeeld maak totaal geen gebruik van het gegenereerde plaatje. Ik gebruik alleen de xml in combinatie met php.

Aan de hand van de opgave in de stationssettings kan je dan diegene die het plaatje niet gebruiken uitsluiten van het creëren van het plaatje. Kan je een hele hoop genereerwerk schelen.

Groeten

Theo
Door verhaar.riepe
Hallo Theo,

Hoe moet dit nu precies met xml en php?
Ik ben ook al 14 dagen bezig om het WU-forcast scherm in php op mij site te zetten maar wat doe ik dan verkeerd?
Ik zit bij one.com en kan php schrijven op de server.
Maar hoe kan ik nu xml uitlezen via php?
En hoe WU-forcast lezen met php?

Moet je dit op de server van one.com zetten of op je website tabel van weather display op je pc en dan update naar de server.

mvg
René
Door WSWijk
verhaar.riepe schrijft:
Hallo Theo,

Hoe moet dit nu precies met xml en php?
Ik ben ook al 14 dagen bezig om het WU-forcast scherm in php op mij site te zetten maar wat doe ik dan verkeerd?
Ik zit bij one.com en kan php schrijven op de server.
Maar hoe kan ik nu xml uitlezen via php?
En hoe WU-forcast lezen met php?

Moet je dit op de server van one.com zetten of op je website tabel van weather display op je pc en dan update naar de server.

mvg
René

Hoi René,

ik stuur je even een mailtje op info@jewebsitenaam.nl met wat info.

Groeten

Theo
Door AenG
Ik zag de bui al hangen.
Wat ben ik blij dat ik overgeschakeld ben naar de XML-verwachting. Werkt altijd als een speer.

Bijlagen
Knipsel-5471ed34f0f05338f417896cfba97854.PNG
Knipsel-5471ed34f0f05338f417896cfba97854.PNG (95.63 KiB) 3270 keer bekeken
Door jeroenzwart
Mike schrijft:
Hmmm, de MOS ligt er hier weer uit :(

Afbeelding

Hier voor Milsbeek hetzelfde beeld:( .
Leuk die XML-verwachting dat die wel werkt, maar dat kost weer tijd om je er in te verdiepen en het in te stellen. Niet iedereen heeft die tijd...
Door SpeedyGJ
AenG schrijft:
Ik zag de bui al hangen.
Wat ben ik blij dat ik overgeschakeld ben naar de XML-verwachting. Werkt altijd als een speer.

Oeh die ziet er fijn uit :)
Heb je daar de code ook van?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9