- 19 sep 2011, 09:19
Beste mede weeramateurs,
Bijdeze zet ik mijn TFA Nexus PRO, en Cresta WXR815-LM + uv, en extra tempsensor te koop.
Het weerstation is in Juni 2011 aangeschaft, maar snel kwam ik er achter dat ik meer wilde.
Ook zit er een Cresta WXR815-LM basistation+uv+extra temp sensor bij.
Deze werden gebruikt voor bodemtemperatuur, en UV, en Solar metingen.
weerstation verkeerd nog in prima staat, en wordt momenteel nog gebruikt!
Zodra het nieuwe weerstation in huis is zal het oude weerstation van het dak worden geschroeft.
korte samenvatting wat je er bij krijgt:
-TFA Nexus PRO basistation.
-Windmeter (deze is gemodificeerd zodat de batterijen niet meer in de zendunit zitten maar beneden in huis handig voor het vervangen en de levensduur!)
-Regenmeter
-Temperatuursenor
-Cresta WXR815-LM Basistation
-UV, Solar Sensor.
-Extra temperatuur sensor.(deze kan ingezet worden als watertemperatuur sensor, of als grond, bodem temperatuurmeting)
Prijs voor de complete set: € 230,-
Groet,
Mark
Bijdeze zet ik mijn TFA Nexus PRO, en Cresta WXR815-LM + uv, en extra tempsensor te koop.
Het weerstation is in Juni 2011 aangeschaft, maar snel kwam ik er achter dat ik meer wilde.
Ook zit er een Cresta WXR815-LM basistation+uv+extra temp sensor bij.
Deze werden gebruikt voor bodemtemperatuur, en UV, en Solar metingen.
weerstation verkeerd nog in prima staat, en wordt momenteel nog gebruikt!
Zodra het nieuwe weerstation in huis is zal het oude weerstation van het dak worden geschroeft.
korte samenvatting wat je er bij krijgt:
-TFA Nexus PRO basistation.
-Windmeter (deze is gemodificeerd zodat de batterijen niet meer in de zendunit zitten maar beneden in huis handig voor het vervangen en de levensduur!)
-Regenmeter
-Temperatuursenor
-Cresta WXR815-LM Basistation
-UV, Solar Sensor.
-Extra temperatuur sensor.(deze kan ingezet worden als watertemperatuur sensor, of als grond, bodem temperatuurmeting)
Prijs voor de complete set: € 230,-
Groet,
Mark