Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door brugje
Klopt het dat in de map images de pijl voor Noord en Zuid beide naar beneden wijzen?

Jan
Door hanszzz
Hallo er zit wel een verschil in beide plaatjes van de originele en deze windrichting :ohmy:

als ik kijk komt mijn windrichting uit ZW en bij holwerd NO deze week :unsure:

grt Hans
Door millingenweer
Hallo Jacco en Geert
Bedankt voor het maken en testen van dit script
Daardoor werkt het hier nu ook.
Vriendelijke Groet
Arno
Door relin
Was misschien toch te vroeg met "het is zelfs mij gelukt". Ik heb het plaatje wel, maar hij update niet. N.B. was vergeten de cache-map de 777rechten te geven. Nu wel gedaan, maar nog geen update. Gaat mijn plaatje nu pas veranderen als Meteo Consult een nieuwe run maakt?

Groeten Remko
Door wslangerak
De wind-iconen zijn naar mijn idee precies verkeerd om: de pijl wijst naar de richting waaruit de wind komt. Normaal wijst de pijl in de richting waar de wind naartoe waait. Leuke discussie kan dat worden :)
Door AenG
wslangerak schrijft:
De wind-iconen zijn naar mijn idee precies verkeerd om: de pijl wijst naar de richting waaruit de wind komt. Normaal wijst de pijl in de richting waar de wind naartoe waait. Leuke discussie kan dat worden :)

Dat probleem heb ik ook gehad. Noord en Zuid wijzen precies de verkeerde kant op.
Ik heb Jacco al een nieuwe set images gestuurd die wel klopt.
Door millingenweer
Volgens mijn is het als de pijl naar boven wijst komt de wind uit het zuiden.
Maar als de pijl in het rondje zit en wijst naar beneden komt de wind ook uit het zuiden.
Gr Arno
Door AenG
Zo moet de verwachting eruit zien. De wind komt dan uit het zuiden.

Bijlagen
Knipsel-3f400ea6ca4e635bea5be708dfb92289.PNG
Knipsel-3f400ea6ca4e635bea5be708dfb92289.PNG (94.41 KiB) 2645 keer bekeken
Door SpeedyGJ
Die hele windrichtingen kloppen niet, zitten veel dubbele bij. Te weinig tijd om ze te veranderen nu helaas.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21