Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jacg
Mijn fout, had de oude map met pijlen gebruikt waarin noord en zuid omgedraaid stonden, er staat een nieuwe versie klaar om te downloaden, versie 1.01.
Door westkapellegek
Hallo Jacco en Geert,

Dank voor deze ontwikkeling, ik heb het tussen de Latijnse woordjes door even voor mijn site in gebruik genomen. Nogmaals hartelijk dank.

gr, Niek
Door tjabine
Ziet er allemaal goed uit! top!

Een kleine opmerking wat betreft de images, die kloppen namelijk niet.
Er zijn namelijk 60 images en benamingen als glad, ijzel en gusts worden niet gebruikt.
Zie MOS xml images

Gr Ron.
Door Snarf2000
Leuk dat het bij jullie allemaal zo lekker gaat.
Ik krijg het volgende.

Warning: imagettftext() [function.imagettftext]: Could not find/open font in /public/............................./mos2/hwamosgraphic.php on line 276

Warning: imagettftext() [function.imagettftext]: Could not find/open font in /public/............................./mos2/hwamosgraphic.php on line 277

Warning: imagettftext() [function.imagettftext]: Could not find/open font in /public/............................./mos2/hwamosgraphic.php on line 278

Waarbij de puntjes het absolute pad is.

Frans

(En ja, stationId en securitycode is ingevuld en cache ook op 777)
Door hanszzz
Was hier het geval ook al Frans Jacco heeft al php gekregen om te zien waar de fout zit.
Door jacg
Ron,

We hebben de iconen met trial en error kunnen plaatsen, de xml geeft namelijk een nummer waaraan het plaatje hangt. Als er dus in de toekomst (lees winter) foute iconen zijn dan kunnen we die aanpassen.

Ik had het liefst ook een lijst gehad met icoonnummers en omschrijvingen maar die is er helaas niet.

Jacco
Door jacg
Frans,

Je hebt dezelfde problemen als Hans, en jullie zitten bij dezelfde webhost.
Stuur me even een pm welke webhost het is, gaan we eens even op onderzoek uit!

Groeten,

Jacco
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21