Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
millingenweer schrijft:
De MOS verwachting wordt niet ververst
De XML verwachting werkt ook niet
Vriendelijke Groet
Arno

Hier hetzelfde probleem.
Ik krijg nu sterk het idee dat wij weeramateurs een ondergeschoven kindje zijn. De prioriteiten liggen duidelijk elders.
Door weerstationhoogeloon
AenG schrijft:
millingenweer schrijft:
De MOS verwachting wordt niet ververst
De XML verwachting werkt ook niet
Vriendelijke Groet
Arno

Hier hetzelfde probleem.
Ik krijg nu sterk het idee dat wij weeramateurs een ondergeschoven kindje zijn. De prioriteiten liggen duidelijk elders.

Hier ook hetzelfde probleem, ik heb nog altijd de reguliere updates gehad, maar vandaag dus niet meer!

gr. Remie
Door Wietse

Inderdaad, en Meteo Consult laat vandaag toch maar echt weer zien dat het een commerciële zaak is waarbij het alleen maar draait om geld (oké logisch, maar kwaliteit zou voorop moeten staan).
Zie: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/38822/koude_winter_op_komst.
Termijn als "extreme kou" zijn nergens op gebaseerd en zorgen weer voor grote sensatie waar MC dus kennelijk op uit is.

Ik kijk het nog even aan, als het me niet meer bevalt stekker eruit :).
Het komt de laatste tijd wel heel vaak voor...
Ik zie het al helemaal voor me.

Bij systeembeheer stond nog een Pentium pc te verstoffen. Deze kon nog mooi gebruikt worden om de weeramatereurs van een MOS verwachting te voorzien.

Even op vrijdagmiddag geinstalleerd en gaan met die banaan.:)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Pffffffff.....

Daar gaan we weer hoor :( Met Stip het Nummer 1 Topic op HWA :laugh:

Het lijkt wel of dezelfde mensen altijd geen MOS hebben, Bij mij Werken Beide Verwachtingen gewoon.

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden
Door Wietse
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Het lijkt wel of dezelfde mensen altijd geen MOS hebben, Bij mij Werken Beide Verwachtingen gewoon.

Mvg,
Martijn
Ws Coevorden

Normaal heb ik bij de XML variant er ook geen last van, echter vandaag hebben alle stations geen update gehad.
En tevens degene waarbij het wel vaker voorkomt, bij hun wordt de MOS verwachting dan ook gegenereerd zoals AenG al zei op een verstoft, oud Pentium pc'tje. Kan af en toe vastlopen of blijven hangen, zoals je natuurlijk begrijpt ;).
Door tjabine
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Pffffffff.....

Daar gaan we weer hoor :( Met Stip het Nummer 1 Topic op HWA :laugh:

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden

Uh Martijn die van jouw is ook van gister avond 22.00 uur hoor.
Ook mijn XML doet het voor het eerst niet.

Gr Ron.