Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
tjabine schrijft:
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Pffffffff.....

Daar gaan we weer hoor :( Met Stip het Nummer 1 Topic op HWA :laugh:

Het lijkt wel of dezelfde mensen altijd geen MOS hebben, Bij mij Werken Beide Verwachtingen gewoon.

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden

Uh Martijn die van jouw is ook van gister avond 22.00 uur hoor.
Ook mijn XML doet het voor het eerst niet.

Gr Ron.

Aaaaaight.....

Je hebt gelijk Ron, Ik bel en mail direct ff met MC want dat kan natuurlijk niet ;)
Door petergroeneveld
Vanmiddag heb ik ook geen update van beide verwachtingen gehad :angry:, het is al de zoveelste keer dat dit gebeurt. Te vaak komt het voor dat gejojo met de verwachting, tenminste dat vind ik! Als je er nooit iets van zegt dan nemen ze je op den duur ook niet serieus meer dus ik reageer ;).
Door Wietse
En Luc zal het wel weer 'te druk' hebben.
Soms vraag ik me toch af wat Luc allemaal te doen heeft?
Misschien geeft dat dan ook meer begrip dat er door Luc later wordt gereageerd, maar je kan je hier natuurlijk niet altijd achter blijven verbergen.
Ik vind het dan ook storend dat zowel Meteo Consult als Luc hier in korte tijd weer niks aan kunnen doen.
Een soort meldings/controle systeem zou gewenst zijn, aangezien er als reden altijd opgegeven wordt dat men het te druk heeft o.i.d.

Graag reactie heren.

Groeten,
Wietse
Door tjabine
Wietse schrijft:
En Luc zal het wel weer 'te druk' hebben.
Soms vraag ik me toch af wat Luc allemaal te doen heeft?
Misschien geeft dat dan ook meer begrip dat er door Luc later wordt gereageerd, maar je kan je hier natuurlijk niet altijd achter blijven verbergen.
Ik vind het dan ook storend dat zowel Meteo Consult als Luc hier in korte tijd weer niks aan kunnen doen.
Een soort meldings/controle systeem zou gewenst zijn, aangezien er als reden altijd opgegeven wordt dat men het te druk heeft o.i.d.

Graag reactie heren.

Groeten,
Wietse

Ik sluit me bij je aan! en ook al eens in dit topic gemeld link

Gr Ron.
Door Overijse

Er is toch een meldingsysteem, je zet het hier op het forum net zoals iedereen, en voor de rest is het afwachten tot er ingegrepen wordt.

Wat heeft Luc toch allemaal te doen ???

Nogal wat lijkt me, en mix daar nog wat professionele bezigheden bij, wat familiale verplichtingen en een snuifje quality time met het gezin en de agenda zal goed vol staan om begrip op te brengen voor de drukke situatie.:blink:

Grtz
Kris