- 11 okt 2011, 16:23
Beste weer vrienden..
Al een tijdje loop ik met het idee om dit topic te starten.
Het moet er toch maar eens van komen.
Ik hoop niet dat ik hier iemand persoonlijk mee raak, anders daarvoor excuses.
In den beginne was er het HWA-Forum.
Prachtig leuk forum met enthousiaste weer-fanatics.
Op een topic werd serieus gereageerd en vriendelijkheid alom.
Maar ook met heel veel serieuze topics die echt met een installatie of het weer te maken hadden.
Lekker met iedereen werken aan een stukje software om je eigen, of de website van een ander mee te verfraaien.
Echt saamhorigheid zoals het hoort in een forum. Samen de schouders eronder en nachtenlang zweten om iets voor elkaar te krijgen.
Tegenwoordig (met name het afgelopen jaar) is dit sterk aan het veranderen.
Persoonlijk vindt ik het hier erg rommelig worden en voor elke minuut “downtime” wordt er bijvoorbeeld een topic aangemaakt om dit aan een ieder te melden.
Ook soms bij het weer online komen.
Ieder nieuw lid wordt door een aantal leden begroet, met “welkom op HWA”.
Natuurlijk is iedereen hier van harte welkom.
Het lijkt wel dat sommige leden puntenjagers zijn. (Hierover is ook al eerder een topic geweest).
Daarbij ook nog het taalgebruik. De Nederlandse taal is soms ver beneden peil.
Nu hebben sommige leden er misschien moeite mee, maar leestekens zoals komma’s en punten zie ik soms in een heel verhaal niet.
Laat staan hoofdletters. En dat kan zelfs iemand uit groep 5 van de lagere school.
En wat dacht je van: “me comp doe ut nie”.
Arggggggggggggghhhhhhhhhhh !!!!
Er worden zo veel onzinnige, nietszeggende berichten geplaatst, dat zelfs ik soms dagen niet op HWA kom.
Bestond er maar iets om al die onzin er uit te filteren.
Het serieuze werk is er haast niet meer.
“Trouwe HWA leden die eerder heel erg actief waren op het forum, zie ik bijna niet meer.
Is het plezier voor hen er misschien ook af?
Begrijp wel beste lezers, dat dit de doodsteek is voor het HWA-Forum.
Zonder alle goedwillende leden, die hier uren hebben bijgedragen, om een ieder met serieuze problemen te helpen is HWA in een woord NIKS.
Met drie woorden: NIKS NAKKES NADA.
Het is niet aan mij om jullie te vertellen dat dit niet een “sandbox” is, maar een serieus forum.
Iedere positieve bijdrage is een aanwinst voor HWA. Rommel is er al genoeg.
Ik hoop dat dit stukje tekst een ieder aan het denken zet en dat we met z'n allen er weer een mooi forum van gaan maken. Ikzelf probeer meestal mijn best te doen om een bijdrage te leveren met reply's op topics waar de starter ook wat aan heeft.
Maar natuurlijk hoort een grap/gekheidje er ook op zijn tijd bij.
*** Dit schrijven is met goedkeuring geplaatst. ***
Reageren?, graag!, Als het maar iets bijdraagt aan het hele verhaal hierboven.
Frans
Al een tijdje loop ik met het idee om dit topic te starten.
Het moet er toch maar eens van komen.
Ik hoop niet dat ik hier iemand persoonlijk mee raak, anders daarvoor excuses.
In den beginne was er het HWA-Forum.
Prachtig leuk forum met enthousiaste weer-fanatics.
Op een topic werd serieus gereageerd en vriendelijkheid alom.
Maar ook met heel veel serieuze topics die echt met een installatie of het weer te maken hadden.
Lekker met iedereen werken aan een stukje software om je eigen, of de website van een ander mee te verfraaien.
Echt saamhorigheid zoals het hoort in een forum. Samen de schouders eronder en nachtenlang zweten om iets voor elkaar te krijgen.
Tegenwoordig (met name het afgelopen jaar) is dit sterk aan het veranderen.
Persoonlijk vindt ik het hier erg rommelig worden en voor elke minuut “downtime” wordt er bijvoorbeeld een topic aangemaakt om dit aan een ieder te melden.
Ook soms bij het weer online komen.
Ieder nieuw lid wordt door een aantal leden begroet, met “welkom op HWA”.
Natuurlijk is iedereen hier van harte welkom.
Het lijkt wel dat sommige leden puntenjagers zijn. (Hierover is ook al eerder een topic geweest).
Daarbij ook nog het taalgebruik. De Nederlandse taal is soms ver beneden peil.
Nu hebben sommige leden er misschien moeite mee, maar leestekens zoals komma’s en punten zie ik soms in een heel verhaal niet.
Laat staan hoofdletters. En dat kan zelfs iemand uit groep 5 van de lagere school.
En wat dacht je van: “me comp doe ut nie”.
Arggggggggggggghhhhhhhhhhh !!!!
Er worden zo veel onzinnige, nietszeggende berichten geplaatst, dat zelfs ik soms dagen niet op HWA kom.
Bestond er maar iets om al die onzin er uit te filteren.
Het serieuze werk is er haast niet meer.
“Trouwe HWA leden die eerder heel erg actief waren op het forum, zie ik bijna niet meer.
Is het plezier voor hen er misschien ook af?
Begrijp wel beste lezers, dat dit de doodsteek is voor het HWA-Forum.
Zonder alle goedwillende leden, die hier uren hebben bijgedragen, om een ieder met serieuze problemen te helpen is HWA in een woord NIKS.
Met drie woorden: NIKS NAKKES NADA.
Het is niet aan mij om jullie te vertellen dat dit niet een “sandbox” is, maar een serieus forum.
Iedere positieve bijdrage is een aanwinst voor HWA. Rommel is er al genoeg.
Ik hoop dat dit stukje tekst een ieder aan het denken zet en dat we met z'n allen er weer een mooi forum van gaan maken. Ikzelf probeer meestal mijn best te doen om een bijdrage te leveren met reply's op topics waar de starter ook wat aan heeft.
Maar natuurlijk hoort een grap/gekheidje er ook op zijn tijd bij.
*** Dit schrijven is met goedkeuring geplaatst. ***
Reageren?, graag!, Als het maar iets bijdraagt aan het hele verhaal hierboven.
Frans