Algemeen forum voor discussie over de website
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo weercollega’s,
Deze zender met ontvanger gebruik ik om mijn Davis verwarming in te schakelen.
Dan hoef ik niet naar buiten toe te gaan om de verwarming aan te doen.

[img]http://img11.imageshack.us/img11/1176/lichtschakelaar2011.jpg[/img]
Groet,
Hans
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Klik aan, Klik uit :)

Mooi Opgelost Hans.

Alleen toch Jammer van de firma Davis dat zij hierin weer zijn tekortgeschoten om er geen Thermostaat in te bouwen die in te stellen is.

Hierbij zou de verwarming automatisch aangaan bij de ingestelde minimum temperatuur.

Mijn inziens is dit goed mogelijk.

Beetje Jammer weer van Davis, Voor de prijs die je moet neertellen voor de Heater had dit zo moeten zijn met Thermostaat.

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden
Door relin
Als ik het zo zie werk de Davis verwarming op 230V. Ik heb dan geen Davis, maar mijn verwarmingsfolie staat op een 12V voeding en deze laat ik aangaan met een universele thermostaat.

Klik op link http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDQ6MDAwMS4wMGFiLmRlYjljMjcxJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0xNTU3NzY2ODM=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=ut+200&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&adcampaign=&gclid=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20
Het is de UT 200.

Voodeel de uitschakeltemperatuur kan je warmer zetten dan de inschakeltemperatuur( dan slaat de verwarming niet constant aan en uit). Nog mooier dan klikaan-klik uit.

Groeten Remko
Door relin
Hmmm bij mij wel, en toen ik mijn tekst als voorbeeld bekeek ook.:dry:

Als je bij conrad zoekt op ut 200 vind je hem ook.

Groeten Remko
relin schrijft:
Als ik het zo zie werk de Davis verwarming op 230V. Ik heb dan geen Davis, maar mijn verwarmingsfolie staat op een 12V voeding en deze laat ik aangaan met een universele thermostaat.

Klik op link http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDQ6MDAwMS4wMGFiLmRlYjljMjcxJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0xNTU3NzY2ODM=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=ut+200&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&adcampaign=&gclid=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20
Het is de UT 200.

Voodeel de uitschakeltemperatuur kan je warmer zetten dan de inschakeltemperatuur( dan slaat de verwarming niet constant aan en uit). Nog mooier dan klikaan-klik uit.

Groeten Remko
Hoi Remko,Dit zijn de gegevens van de"Heather" •24-watt, 24-volt heater
Groet,
Hans :)
Door relin
Maar staat de heather dan op een apparte voeding? Die indruk kreeg ik niet, omdat in jouw plaatje een "gewoon" stopcontact staat met daarop een klikaan-klikuit. Daardoor dacht ik dat de heather op 230V werkt, maar kennelijk niet.

Groeten
Dat klopt de heather staat op een aparte voeding.
Ik heb misschien niet het juiste plaatje gebruikt als voorbeeld.
Mijn bedoeling was om weer te geven dat ik met een zender en ontvanger de verwarming inschakel.
Groet,
Hans
relin schrijft:
Oke het is duidelijk, dan kan je dus ook aan- en uitschakelen zoals ik het doe. Heb ook een apparte voeding.

Groeten Remko
Die jij hebt is nog uigebreider.
Universele thermostaat UT 200 .
groet,
Hans