Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door dibasta
Goedenavond,

Zit weer eens te klooien met m'n webcam!

Ben nu 2 dagen bezig om de boel weer in orde te krijgen na een crash van mijn HD, nieuwe HD erin gezet, WD er weer opgezet,en alles loopt weer op rolletjes.. maar...
Krijg het niet voor elkaar om beeld te krijgen van mijn webcam, heb de poort geforward, en gecheckt met een OK als resultaat.

Nu zie ik wel de titel : Camera gericht op het Noord Westen, en Java draait dan even een paar rondjes en krijg dan op de pagina deze melding: Err. Chk host! Usr online? nu heb ik wel beeld in het voorbeeldvenster van Yawcam, maar verder niets dan dat.

Gisteravond leek het goed, tot vanmorgen, geen beeld meer!!
Had gisteravond ook de firewall van Eset uitgeschakeld en toen was het goed, nu probeer ik het weer, met alle scanners of wat dan ook uit, maar het mag niet baten.

Iemand suggestie's??

Gr,
Peter.
Door tjabine
Peter ik heb gewoon live beeld op je website hoor.
De tijd in het cam beeld loopt netjes door.
Of heb je zojuist het probleem opgelost?

Gr Ron.
Door dibasta
tjabine schrijft:
Peter ik heb gewoon live beeld op je website hoor.
De tijd in het cam beeld loopt netjes door.
Of heb je zojuist het probleem opgelost?

Gr Ron.

Wat zeg je me nou ??????

Terwijl ik op mijn andere2 PC's (niet de weer PC) de melding krijg: Err. Chk host! Usr online? en Java, eerst z'n rondjes draait, laden dus, en krijg dan die melding!!! moet niet gekker worden !:silly:

Gr,
Peter.
Door Snarf2000
Ja hoor, gewoon beeld.
Het duurde even, maar na 2 rondjes java toch na ca 10 seconden beeld.
OK, beetje donker, maar beeld.
Frans
Bijlagen
yaw.jpg
yaw.jpg (25.62 KiB) 3052 keer bekeken
Door dibasta
Snarf2000 schrijft:
Ja hoor, gewoon beeld.
Het duurde even, maar na 2 rondjes java toch na ca 10 seconden beeld.
OK, beetje donker, maar beeld.
Frans

Val van de ene in de andere verbazing :silly: :blink: :silly: trouwens, zo als ik op het plaatje zie, mochten de hoogte en breedte ook wel es worden aangepast! iemand daarover een suggestie???(sorry, in mijn eigen topic offtopic)

ontopic
Maar hoe kan het dat ik zelf geen beeld heb dan??? heb de nieuwste Java erop en gisteravond op alle 2 PC's wel beeld!!! en nu op beide niets!!:( :(

Gr,
Peter.
Door tjabine
Hoi Peter,

Gewoon even de hoogte en breedte aanpassen in je iframe en evt scrolling op no zetten.

Code: Selecteer alles
<iframe class="" src="http://87.212.220.32:8090" style="width: 800px; height: 620px;" frameborder="0" scrolling="no" onload="scro11me(this)"></iframe>

Gr Ron.
Door dibasta
tjabine schrijft:
Hoi Peter,

Gewoon even de hoogte en breedte aanpassen in je iframe en evt scrolling op no zetten.

Code: Selecteer alles
<iframe class="" src="http://87.212.220.32:8090" style="width: 800px; height: 620px;" frameborder="0" scrolling="no" onload="scro11me(this)"></iframe>

Gr Ron.

Super bedankt Ron !!

ga dr morgen mee aan de slag.

Groetjes,
Peter.
Door Adriaan
Volgens mij kan Internet explorer niet met Mpeg overweg. Dus probeer het even in een andere browser om dat te testen. Als het juist met javascript werkt dan is dat het dus niet maar dan is mogelijk javascript in een browser niet "aangezet". In yawcam kan je ook het een en het ander veranderen over wat je precies gebruikt voor stream, dus denk ff pielen daarmee..

Succes!
Door dibasta
Adriaan schrijft:
Volgens mij kan Internet explorer niet met Mpeg overweg. Dus probeer het even in een andere browser om dat te testen. Als het juist met javascript werkt dan is dat het dus niet maar dan is mogelijk javascript in een browser niet "aangezet". In yawcam kan je ook het een en het ander veranderen over wat je precies gebruikt voor stream, dus denk ff pielen daarmee..

Succes!

Hallo Adriaan,

Maar het is toch raar, dat ik eergisteren, op 2 pc's wel gewoon beeld had, en nu spontaan niet!!
dus persoonlijkt lijkt mij het onwaarschijnlijk dat Java hier iets van doen heeft.

Gr,
Peter.
Door Snarf2000
Hoi Peter.
Toevallig, heb ik gisteravond yawcam op xp geinstalleerd. (nieuwe download)
Tijdens de installatie kwam de melding van Java installeren.

De nieuwste versie, neem ik aan,is automatisch geinstalleerd.
Bij mij draaide het in 1 keer, dus denk ik ook niet dat Java hier debet aan is.
Ik zei nog: "3 Billion devices run Java, behalve die pc van mij".:cheer:

Frans