Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
hanszzz schrijft:
Aha dat had ik ook ik gebruik hem voor de tags de op mijn front page als je overide onn op off zet dan doet hij het wel als het goed is.
gebruik je de wx en de wxlocal daarvoor? Dan heb ik bij custom webpage inddividual setup settings het vinkje aangevinkt van update de htmlfiles but doe not ftp them.

Grt Hans

Uuhh.. Hans,

Nu niet te ingewikkeld gaan doen hoor :dry:

bedoel je te zeggen dat wanneer ik overide uitzet bij Internet/file creations&upload-->use the each minute setting uitvink en op off zet dat het dan gaat lukken???

Gr,
Peter.
Door hanszzz
Uuhh.. Hans,

Nu niet te ingewilleld gaan doen hoor

bedoel je te zeggen dat wanneer ik overide uitzet bij Internet/file creations&upload-->use the each minute setting uitvink en op off zet dat het dan gaat lukken???

:laugh: hahah Nee ik bedoel 1 minuut laten staan en de override op off als het goed is doet het dan weer wel dat was in mijn geval wel zo daarom update ik hem niet via ftp maar de update de htmlfiles but doe not ftp them.

Grt Hans ;)
Door dibasta
hanszzz schrijft:
Uuhh.. Hans,

Nu niet te ingewilleld gaan doen hoor

:laugh: hahah Nee ik bedoel 1 minuut laten staan en de override op off als het goed is doet het dan weer wel dat was in mijn geval wel zo daarom update ik hem niet via ftp maar de update de htmlfiles but doe not ftp them.

Grt Hans ;)

Ik ga nu maar niet te veel veranderen, ben bang dat alles hier in de soep loopt!! ken mezelf namelijk :unsure:

Gr,
Peter.
Door weatherservice
Ik ga me er ook even mee bezighouden. Resultaat zal ik dan effe tonen wanneer klaar.

Nicolas
Door dibasta
Helaas, niet gelukt om signaturebanner.gif te uploaden naar mijn site! gisteravond hulp gehad via teamvieuwer, maar zonder succes!!zelfs van iemand die er best heel heel veel verstand van heeft, ook die stond werkelijk voor een raadsel!!! dus laat ik het hierbij!! Soms willen dingen gewoon niet. :laugh: :laugh: maar blijven lachen!!

gr,
Peter.
Door kees ws middelburg
Het blijft vreemd dat de signaturebanner van WD zo veel problemen geeft met uploaden en het werkend krijgen op je site.

Grt Kees ws Mdl
Door reitsma1960
kees ws middelburg schrijft:
Het blijft vreemd dat de signaturebanner van WD zo veel problemen geeft met uploaden en het werkend krijgen op je site.

Grt Kees ws Mdl

Hoi Kees,

Dit klopt. Ik ben er gisteren geruime tijd mee bezig geweest om alle insttellingen bij langs te lopen van meteoappelschacentraal. Alles staat gelijk aan mijn instellingen die goed werken.
De clientraw upload gaat nu perfekt.
Ook de customtextout10 die via General Ftp wordt geupload gaat prima.
Het vreemde is dus dat de server door dat deel van de Ftp wel wordt bereikt.
Wanneer je echter de signaturebanner porbeert te uploaden geeft hij in de Ftplog aan dat de remote directory niet juist is.

Naar mijn idee is er wat anders aan de hand.
Ik heb gisteravond via Filezilla gekeken op de server van meteoappelschacentraal.
Wanneer ik inlognaam en wachtwoord die ik gebruikte in Filezilla invoer in WD werkt de upload helemaal niet meer. Dus bij het inloggen op de webserver heb je andere Ftp inloggegevens nodig dan in WD zijn ingevoerd.
Dat is vreemd want ik gebruik bij mijzelf voor het inloggen op mijn server dezelfde Ftp inloggegevens die ik gebruik voor o.a. Filezilla en WD.
Dus, daar is al iets vreemdsd aan de hand.

Dus, alle settings staan goed voor zover ik kan zien. Ik heb ook een oude signaturebanner verwijderd van de webserver omdat dat soms ook problemen geeft. De nieuwe uploaden wil dus nog steeds niet.

Ik weet het in ieder geval even niet meer.

Oebel
Door hanszzz
Hmzzz Dat is idd raar dat is hier het zelfde geval zelfde inlog gegevens van wd en totalcommander om op de server te komen.

vreemde Zaak g Grt Hans
Door teesee64
Let erop dat je niet 2x tegelijkertijd ingelogd kan zijn met hetzelfde account.
Sommige webhosters staan dat namelijk niet toe (beveiliging)

Dus even je sessie met filezilla verbreken voor WD verbinding maakt via ftp.
Misschien ligt daar het probleem ?

Waar je ook even naar kunt kijken is of de remote map wel goed staat ingesteld.
soms moet je bijvoorbeeld /public_html/ ervoor zetten.

Groet,
Theo
Door reitsma1960
teesee64 schrijft:
Let erop dat je niet 2x tegelijkertijd ingelogd kan zijn met hetzelfde account.
Sommige webhosters staan dat namelijk niet toe (beveiliging)

Dus even je sessie met filezilla verbreken voor WD verbinding maakt via ftp.
Misschien ligt daar het probleem ?

Waar je ook even naar kunt kijken is of de remote map wel goed staat ingesteld.
soms moet je bijvoorbeeld /public_html/ ervoor zetten.

Groet,
Theo

Theo,

2x inloggen was niet aan deo orde.
Het vreemde is dus dat een deel van de upload wel lukt.

De / weglaten of toevoegen, alles is geprobeerd.
Nogmaals clientraw uplad en customtextout10 lukt wel.
Dus dan kan het probleem de/ niet zijn

Oebel
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10