- 16 nov 2011, 20:42
Ik heb zojuist besloten het zaakje te verkopen.
Vandaag heb ik bezoek gehad van familie en vrienden, aantal hebben zelf ook een weerstation
daarbij is dit aan bod gekomen.
-Windmeter is verkocht aan een goeie vriend
-Console is verkocht aan mijn oom/tante gezien ze een 2de bij wouden hebben voor de overkant.
-Datalogger hou ik zelf ivb aanschaf van de Vue.
Zojuist heb ik het het door sturen van de gegevens plat gegooid.
Vanavond snel alles ophalen en kan het morgen per post.
Liever had ik het zaakje helemaal willen verkopen, maar als ik mijn fam hiermee kan helpen doe ik dit liever.
Ik hou dus nog een ISS over gezien hier verder geen belang meer bij was.
Zoals jullie weten zit er een nieuwe condensator in, deze is omgewisseld en het station werkt nu helemaal 100%.
De regenmeter is gekalibreerd en is tot 0.1mm nauwkeurig!
Tempsensor is helemaal in orde.
170,- + eventuele verzendkosten.
Alles wordt uiteraard nog door de sop heen gehaald zodat deze schoon en direct geleverd kan worden.
Vandaag heb ik bezoek gehad van familie en vrienden, aantal hebben zelf ook een weerstation

-Windmeter is verkocht aan een goeie vriend

-Console is verkocht aan mijn oom/tante gezien ze een 2de bij wouden hebben voor de overkant.
-Datalogger hou ik zelf ivb aanschaf van de Vue.
Zojuist heb ik het het door sturen van de gegevens plat gegooid.
Vanavond snel alles ophalen en kan het morgen per post.
Liever had ik het zaakje helemaal willen verkopen, maar als ik mijn fam hiermee kan helpen doe ik dit liever.
Ik hou dus nog een ISS over gezien hier verder geen belang meer bij was.
Zoals jullie weten zit er een nieuwe condensator in, deze is omgewisseld en het station werkt nu helemaal 100%.
De regenmeter is gekalibreerd en is tot 0.1mm nauwkeurig!
Tempsensor is helemaal in orde.
170,- + eventuele verzendkosten.
Alles wordt uiteraard nog door de sop heen gehaald zodat deze schoon en direct geleverd kan worden.