Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door weerstation Den Bosch
Goedeavond collega's
Afgelopen nacht om 03:00 uur is mijn website vastgelopen en heb van alles geprobeerd om het weer aan de gang te krijgen maar is tot nu toe niet gelukt.De software is wswin en het uploadprogramma heet fling.Het weerstation is een Cresta wxr815lm.:( Heeft iemand hier ervaring mee.
Alvast BEDANKT
Mvg Paul
Door weatherservice
Hopelijk ben je snel weer online en kunnen de problemen in een kort tijdsbestek gefixt worden. Hou ons op de hoogte.

Groet,

Nicolas
Door relin
Hoi Paul,

Je omschrijving is vrij algemeen. Het kan dus vanalles zijn. Leest WsWin je weerstation nog wel in en zie je op je PC wel de juiste waardes? Als dit zo is ligt de fout bij Fling, staat daar de juiste map en FTP gegevens nog?. Neem aan dat je alles (de hele PC) al opnieuw hebt opgestart.

Hoop dat je het snel weet op te lossen.

Succes,
Remko
Door Snarf2000
03:00 is standaard de tijd van windows updates.

Zijn er nieuwe updates ge-installeerd?

Frans
Goedemorgen Collega's

Gisterenmorgen werdt ik wakker en wou mijn website updaten maar de modem was er mee gestopt dus had geen internet.Heb de stekker van het modem eruit getrokken,20 seconden gewacht en teruggestopt.Toen ik mijn website opende zag ik dat de automatische updates om 03.00 uur gestopt waren.Heb de automatische updates van windows uitgeschakeld dus dat kan het niet zijn.Heb de computer waar de software van mijn website opstaat afgesloten en opnieuw opgestart maar geen resultaat.Heb gisteren alles op een andere computer geinstaleerd maar ook geen resultaat.Wanneer ik WsWin het weerstation laat uitlezen leest hij van de eerste week geen waarden.Vanaf 12 november wel.Als het programma klaar is tot de juiste datum en tijd gaat het programma verder met uitlezen om de 5 minuten.Fling update alles op naar de website maar wordt niet zichtbaar.Heb contact gehad met het internetbedrijf waar mijn website is ondergebracht en hij zei dat alles naar behoren werkt en dat alles naar de juiste plek op de site terecht komt.Help waar gaat het mis?:(
Goedemiddag Collega's

Weet niet wat de storing veroorzaakt heeft maar GELUKKIG draait alles nu weer.
BEDANKT voor het meedenken en succes allemaal met deze mooie hobby:cheer:
Door Willie
Ik denk dat er bij een volgende update van Windows , en ja die is vaak om 3.00 uur het zich weer kan voordoen.( ligt aan onderdeel van windows wat geupdate word)
Uit eigen ervaring:S (heb ook WS Win).De eerste keer ging mijn FTP plat, en de tweede maal WS win gestopt. Heb toen de auto-update uitgezet in windows.
Doe het nu zelf 1 maal per week en laat onnodige update`s achterwegen.
Hoop voor je dat dan je probleem ook is opgelost.