Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Willie
Speedy zei"als hier een verfilming van mijn situatie moet komen, bestel dan maar een weerstation voor mij als het maar een VP2 is, anders lijkt het nergens na he

Neh effe serieus:
Verfilming moet wel lukken, al is dat niet binnen een uurtje klaar"

:laugh: Komt het nu tot verfilming van die Soap?:laugh:
Is die 500 euro voor dat pakje maar een klein deel van je gage.

Het verhaal van Speedy bij de Pier.
Zorg wel dat je alles optijd klaar heb voor de opnamen he.:woohoo:
Door kees ws middelburg
Het blijft mooi zo een weldoener :)
Bijlagen
klaas4.gif
klaas4.gif (7 KiB) 3092 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Gerrit-Jan

Is er al iets bekend over de M.G.O.G.W ???? ( Mysterieuze Grote Onbekende Gulle Weldoener )

Mvg,

Martijn Ws Coevorden
Door SpeedyGJ
Niet echt.
Het komt wel uit het zuiden ergens rond weert, maar goed echt zeker is dit dus niet.
Voor de rest ook nog geen mail gehad.
Door JohanMetselaar
Euhm... Gert-Jan, op elk tnt postpakket zit een track en trace code. Misschien kun je daar wat mee als je die online invult. Wie weet kun je dan de afzender achterhalen? Of... De factuur komt er nog achteraan, niet met pakketpost, maar met de gewone post..

Het is wel een leuk sinterklaascadeautje! Ik ben helaas dit jaar niet zo lief geweest, dus het zal mijn deur wel voorbij gaan... Kan het van je schoonouders zijn? (Ja ze bestaan nog lieve schoonouders), een stille aanbidster misschien?

Alle gekheid op een stokje, geniet ervan! Het is tenslotten een leuk gebaar..

Groet,
Johan
Door Snarf2000
Heb je ook al gedacht aan een forensisch onderzoek door de AIVD?

Deze vonden laatst ook al een groot pakket adressticker langs de kant van de weg met jou gegevens op de achterzijde (op de lijmlaag)
Deze sticker was dus zeer hoogst waaarschijnlijk over de adressticker geplakt, en is er op een of andere manier van los gekomen.

Hoe ik dit weet?
De AIVD kwam bij mij langs met deze adressticker met jou gegevens op de lijmlaag.
Wil je weten wie de geadresseerde op de voorzijde was?

Meteo Noord West
T.a.v. dhr. Frans Veenstra
Dongjum

:P :P :P :P

Frans ;)
Door SpeedyGJ
Factuur heb ik niet gekregen, als dit wel gebeurd dan ga ik ??? bij zetten gezien ik geen nieuwe heb besteld ;)

Voor de rest geeft die alleen omg weert aan, daar kan ik weinig mee.
En nee niet van mijn fam etc ;) anders had ik dat nu wel te horen gekregen.

@Frans:
:D dat had je gewild he :D
Als ik nog een VP2 krijg dan kan ik die wel verloten, gewoon even een wedstrijd houden :D

Of ik hou em lekker zelf voor hier op dak ;)
Vue ga ik iig binnenkort bestellen dus dan ook weer gegevens in Holwerd zelf ;)
Door JohanMetselaar
Hallo G-J,

Is er ondertussen al iets bekend van de anonieme schenker? Je bent zo stilletjes? Of heb je een dikke rekening ontvangen? Ben wel benieuwd hoe het afgelopen is.

Groet,
Johan
Door SpeedyGJ
Geen rekening, geen mail, post, etc dus nee helaas niet.
Door meteozwolle
blijf in mijn ogen toch

SINTERKLAAS

als hoofdverdachte :-)

---

nu even serieus: ik vind het echt heel nobel dat iemand dit 'zomaar' doet voor anderen.