Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door dibasta
meteozwolle schrijft:
Spam is een plaag en zeer waarschijnlijk nooit helemaal weg te krijgen.

ik kwam deze site nog tegen http://www.tipstegenspam.nl/stappenplan-tegen-spam.html met tips voor het stoppen van spam maar daar heb je met een gastenboek op je site niet veel aan (als ik het zelf zo doorlees )

Ook ik heb sinds een aantal dagen van spam in het gastenboek, (heb deze inmiddels gedeactiveerd)en aangezien jij ook Wordpress gebruikt,(toch?) welke of wat van spamfilter heb en gebruik jij dan, als ik vragen mag?

Groetjes,
Peter.
Door ZVZzandvoort
Spam is lastig te bestrijden, maar wat AenG beschrijft een plugin met code.
Voordat hij bericht verstuurd is de enige wat je nu nog kan doen.
Robots kunnen namelijk moerlijk de letter en cijfers lezen natuurlijk waneer je een goede plugin hebt.

mvg Jeff
Bijlagen
imagesCAYUTL1R.jpg
imagesCAYUTL1R.jpg (4.83 KiB) 2633 keer bekeken
Door AenG
Dag Peter,

Er bestaan wel spamfilters voor Wordpress, maar die zal je al wel getest hebben. Of overstappen naar Joomla?:)

Gr. Geert
Door dibasta
AenG schrijft:
Dag Peter,

Er bestaan wel spamfilters voor Wordpress, maar die zal je al wel getest hebben. Of overstappen naar Joomla?:)

Gr. Geert

@Geert,

Ik heb gisteravond nog laat de nieuwste versie van Akismet erop gezet, maar had vanmorgen wederom een stuk of 8 spam berichten in het gastenboek staan, hoewel het wel minder is dan de vorige keren. (zijn inmiddels verwijderd).

Weekend even afwachten en dan maar wat anders proberen.

Groetjes,
Peter.
Door dibasta
dibasta schrijft:
AenG schrijft:
Dag Peter,

Gr. Geert

@Geert,

Ik heb gisteravond nog laat de nieuwste versie van Akismet erop gezet, maar had vanmorgen wederom een stuk of 8 spam berichten in het gastenboek staan, hoewel het wel minder is dan de vorige keren. (zijn inmiddels verwijderd).

Weekend even afwachten en dan maar wat anders proberen.

Groetjes,
Peter.

Iemand misschien nog een goeie spamfilter suggestie? voor Wordpress?