Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door dibasta
Hallo,

Zie nu pas dat mijn grafieken het niet meer doen!!

Heeft iemand dan ook een idee hoe dit nu weer mogelijk is????

Zie de link: http://meteoappelschacentraal.nl/?page_id=9

Kom nooit aan de eventuele aanpassingen van WU Graphs, dus dit is weer eens een groot raadsel!!

Groetjes,
Peter.
Door pdw112
Wat het is zou ik niet weten maar op 5 december zijn ze gestopt.
Op die dag iets veranderd aan een database of een website instelling.
Door dibasta
pdw112 schrijft:
Wat het is zou ik niet weten maar op 5 december zijn ze gestopt.
Op die dag iets veranderd aan een database of een website instelling.

Dat is het hem nu net, dat zou ik dus echt niet weten.

maar heel vreemd dit!

gr,
Peter.
Door hanszzz
Hey Peter vreemde zaak hier loopt het nog gewoon door.

gtr Hans
Door dibasta
Zie dus nu ook dat de gegevens bij Wunderground gestopt zijn op 5 Dec. de gegevens waren tot (Let wel)tot 5 Dec. Toeval???????

De hetzelfde als mijn WU grafieken!!!!

Nou, dit is weer iets heel aparts !!!

Gebruik Weather Display, weet niet als daar nog wat aan te sleutelen valt m.b.t. boven genoemde probleem(en)

Gr,
Peter.
Door hanszzz
Dat is ook vreemd Peter hier ook gaat Wunderground ook gewoon door en samen met wd de 0.0 versie

Ik zie wel dat hij de maandlijkse gegevens in het grafiek zet en de data ook gewoon.

grt hans
Door dibasta
hanszzz schrijft:
Dat is ook vreemd Peter hier ook gaat Wunderground ook gewoon door en samen met wd de 0.0 versie

Ik zie wel dat hij de maandlijkse gegevens in het grafiek zet en de data ook gewoon teminste als jij ifriesla 51 bent.

grt hans

Hans,

OPGELOST!!!

Ja ik ben IFRIESLA51.

Ik heb mijn mail nog eens nagekeken,en kwam uit bij Wundergroud,ik heb die datum mijn wachtwoord gereset!!!:blush: omdat ik weer eens mijn wachtwoord kwijt was!!!:blush:

Dus nieuw wachtwoord gekregen en verder niet bij na gedacht om die ook in WD aan te passen (Wunderground) nu heb ik dat net gedaan, en de gegevens komen weer stilletjes binnen!!!:laugh:

Oef!!B)

Gr,
Peter.
Door hanszzz
Mooi Peter weer opgelost zie ik gegevens uitprinten en in je weerstation mapje bewaren doe ik hoor ook anders weet ik ook zelf niet meer welke bij welke hoort hahah.

Grt Hans
Door dibasta
hanszzz schrijft:
Mooi Peter weer opgelost zie ik gegevens uitprinten en in je weerstation mapje bewaren doe ik hoor ook anders weet ik ook zelf niet meer welke bij welke hoort hahah.

Grt Hans

Je hebt wel gelijk hoor, bewaar het meestal allemaal op losse briefjes, en die slingeren nogal rond soms!! :laugh:

Vr.groet,
Peter.