- 14 dec 2011, 22:35
Jacco,
Ik sluit me aan bij wat Marcel al zegt.
Daarnaast heb ik gemerkt datde upload van data om de (2) seconden soms problemen gaf, zeker bij fors onweer en de detectie van de Boltek StormTracker. De frequentie is dan nog hoger, realtime.
Wanneer er fors onweer is, is de upload frequentie van de data erg hoog en worden de bestanden die ge-upload worden groter. Daarnaast gaat ook van de andere weer pc de upload van weerdata en de WXSIM data en ander materiaal door wat soms zoals gezegd tijdens onweer problemen gaf.
De hoster heeft geprobeerd hier iets in te doen vwb de Ftp, maar die grens was bereikt. Zij hebben dan rekening te houden met de andere websites waarmee je de server deelt.
Daarom was de keuze of doorgaan en soms tijdens onweer of andere hoge upload frequenties storing / uitval en dus frustratie of de overstap naar een eigen VPS.
Ik houd niet zo van frustratie en zeker niet tijdens onweer. Het systeem moet het juist dan probleemloos doen.
Ook had ik soms uitval vanwege geklooi van andere websites waarmee je de server deelde.
Ik heb dat allemaal nu niet meer en het draait zeer stabiel en ik kan zoals Marcel al zei alles zelf inrichten, aanpassen, rebooten etcetera.
Kortom ik heb geen spijt.
Oebel