Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jorissynaeve
Met een depressie recht boven Vlaanderen is de luchtdruk hier momenteel onder de 970hPa. De WU-graph grafiek staat bij mij met een minimum-range van 980hPa met volgend resultaat als gevolg.
Vanavond eens kijken om de range aan te passen :D
Bijlagen
wugraph.png
wugraph.png (16.92 KiB) 2981 keer bekeken
Door amvih
Je moet een instelling aanpassen in de "configurator.php".
"Baro min/max and bands" zal nu op "Enabled" staan, deze moet je wijzigen naar "Disabled".
Dat is alles.

gr.
Arie
Door dibasta
amvih schrijft:
Je moet een instelling aanpassen in de "configurator.php".
"Baro min/max and bands" zal nu op "Enabled" staan, deze moet je wijzigen naar "Disabled".
Dat is alles.

gr.
Arie

Klinkt wel makkelijk, alleen.... waar zit dat bestand dan?? heb al even gekeken, maar kon deze dus niet vinden.

Alvast super bedankt.

Groet,
Peter.
Door jacg
Peter,

Volgens mij heb jij niet de laatste versie van het script.
In je mapje graphs zit geen configurator.php en ik zie je grafieken ook niet in IE9.

Groeten,

Jacco
Door hanszzz
Hallo Jacco nou je het zegt idd ik heb hier ook geen grafiek van Peter in beeld met IE9

De configurator.php is er wel en werkt ook heb deze aangepast nu wel de Baro Grafiek goed.

Grt Hans
Door dibasta
Met IE 9 heb ik zelf geen last, zie de grafieken namelijk wel, alleen heb toen de compaliteit boven in de adresbalk aangevinkt/toegepast!!

Maar goed, waar hoe en wanneer vind ik de nieuwere versie??

gr,
Peter.
Door dibasta
dibasta schrijft:
Met IE 9 heb ik zelf geen last, zie de grafieken namelijk wel, alleen heb toen de compaliteit boven in de adresbalk aangevinkt/toegepast!!

Maar goed, waar hoe en wanneer vind ik de nieuwere versie??

gr,
Peter.

Krijg versie 1.8 met geen mogelijkheid gedownload van hun site!!

heel apart dus!:(