Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door pjvanvelzen
Wegens huiselijke bouwwerkzaamheden is weerstation Nieuwerkerk ad IJssel zeker tot eind januari uit de
lucht. Zodra alles weer draait laat ik een bericht achter.
Met vr. Gr. Paul van Velzen
Door pjvanvelzen
Dankjewel! Inmiddels ben ik gezwicht voor de mooie weerkaarten op dit moment;) . Ik heb de pc op een tijdelijke plek neergezet zodat de data toch ge-upload kunnen worden. Zonde om een situatie te kunnen missen die ik zo fantastisch vind: koude en sneeuw...

De werkzaamheden zijn nog lang niet voltooid. Ik zal de PC alleen tijdelijk uitschakelen als dit niet anders kan. Het moment zal hier gemeld worden.

Gr. Paul
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
pjvanvelzen schrijft:
Dankjewel! Inmiddels ben ik gezwicht voor de mooie weerkaarten op dit moment;) . Ik heb de pc op een tijdelijke plek neergezet zodat de data toch ge-upload kunnen worden. Zonde om een situatie te kunnen missen die ik zo fantastisch vind: koude en sneeuw...

De werkzaamheden zijn nog lang niet voltooid. Ik zal de PC alleen tijdelijk uitschakelen als dit niet anders kan. Het moment zal hier gemeld worden.

Gr. Paul

Kijk, Dit zijn de echte Diehard Weer Amateurs, Misschien als het straks niet anders kan toch de pc ff bij de Buren neerzetten tijdelijk ;)

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden