Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jacg
Michel,

Scripts zijn ontwikkeld op Xammp, op php versie 5.3.8.
Zal dus waarschijnlijk niet het probleem zijn, Misschien iets met je font?

Groeten,

Jacco
Door mvwissen
Hallo Jacco,

Dank voor je snelle reactie.

Het lijkt idd iets met het font te zijn, want is zag dat wel de icoontjes worden weergegeven.

Ik heb $font-file op none gezet, er verschijnt meer tekst, zie hieronder het resultaat.

Wat er nu precies aan de hand is snap ik ook niet.

Groet, Michel
Bijlagen
hwamos_-d745e56de67b3869952ce9ad500ca20e.jpg
hwamos_-d745e56de67b3869952ce9ad500ca20e.jpg (55.98 KiB) 2415 keer bekeken
Door mvwissen
ps, ik gebruik het font dat is meegeleverd met het script,
maw ik het niets aan het script veranderd alleen natuurlijk de verwijzing naar mijn MOS van HWA/MeteoConsult.
Door mvwissen
Reeds gedaan, geeft geen enkel effect.

Zijn er meer weeramateurs die hosten bij Starthosting? Hebben die hetzelfde probleem?

Het yr_xml.php script (als je klikt op het meteogram voor gouda op http://www.weerstation-gouda-bloemendaa ... chting.php) werkt ook niet meer!

Ik heb het ernstige vermoeden dat de upgrade bij starthosting naar php 5.3 ook eventuele andere parameters heeft gewijzigd.

Groet, Michel
www.meteo-gouda.nl
www.weerstation-gouda-bloemendaal.nl
Door Snarf2000
Zijn er niet per ongeluk hoofdletters in kleine lettertjes gewijzigd?
Veel voorkomend probleem met FTP kopieer slagen.
Het is mij ook als eens overkomen.

Frans
Door jacg
Michel,

Stuur het script maar naar mijn email, zal ik eens voor je kijken.

Groeten,

Jacco
Door powerr
Is er ook een mogelijkheid dat het script automatisch een jpg of png plaatje genereerd? Google kan me helaas niet echt helpen.
Ik wil graag een gewoon plaatje, zodat de verwachting sneller geladen kan worden. Nu haalt mijn site de verwachting van een andere server (omdat PHP niet bij KPN wordt ondersteund (gratis site)). Maar die andere server is traag en werkt soms niet lekker (laat soms een "inlogscherm" zien).
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21