Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door SpeedyGJ
Sinds vanmiddag is mijn website amper tot niet beschikbaar, de gegevens hier op HWA gaan wel gewoon door. Wat er aan de hand is, is mij niet echt duidelijk, ook de hosting website is al meer dan een jaar in onderhoud. Ik heb bestoten om een nieuwe hosting + domein aan te vragen, dit is zojuist gebeurd ik wacht nog op verdere instructies.
De volledige nieuwe website zal weerstationdokkum.nl worden.

Gezien ik deze maand of volgende maand ga verhuizen naar dokkum vind ik het nutteloos om dan nog eens voor holwerd aan te maken, ook het weerstation die in hantumhuizen staat heeft mij niet echt kunnen overhalen om weerstationhantumhuizen.nl te nemen gezien de toekomst niet zeker is of het station kan blijven staan.

Ik hou jullie verder op de hoogte van deze ontwikkelingen.
Oja en er is een 2de kleine op komst, deze staat gepland op 16 mei en het wordt WEER een meisje :D 2de helga in de maak haha ;)
Door SpeedyGJ
Bedankt allemaal :)

De website is nog steeds niet online, vreemd genoeg worden de gegevens op HWA / Awekas wel gewoon geupdate.
Nieuwe website is aangemaakt, hier ga ik de komende weken mee aan de slag om dit op te bouwen :)
Door SpeedyGJ
Iemand die mijn website wel kan bereiken? Er zijn tientallen die mijn website kunnen benaderen maar ik kom er zelf niet in, zelfs niet in de ftp, wordt ik nu gek?
1ste niet, 2de pc niet, tablet pc niet.....iemand idee?
Door tjabine
SpeedyGJ schrijft:
Iemand die mijn website wel kan bereiken? Er zijn tientallen die mijn website kunnen benaderen maar ik kom er zelf niet in, zelfs niet in de ftp, wordt ik nu gek?
1ste niet, 2de pc niet, tablet pc niet.....iemand idee?

Ik dacht al licht het aan mij? je website is tot nu toe nog elke keer gewoon berijkbaar geweest.
Kan het zijn dat er een firewall of zo iets dat tegen kan houden?
Heb je het met bv firefox en of IE geprobeerd?
Anders even googlen.
suc6

Gr Ron.