- 03 feb 2012, 11:55
De eerste algemene sneeuwval van deze winter is een feit. Daarom wil ik ook weer een sneeuwhoogte kaartje gaan genereren. Aan de hand van de meldingen op http://www.hetweeractueel.nl/sneeuw/sneeuwhoogtes/ kan ik dan een kaartje maken.
De data moet ik eerst valideren voordat ik dit kan doen. Ook heb ik een redelijk aantal meldingen nodig voor het maken van het kaartje.
Bij deze het verzoek om de sneeuwhoogte door te geven via bovenstaande link NADAT de sneeuwzone is gepaseerd. Anders krijg ik meerdere meldingen met verschillende hoogtes gedurende de dag en moet ik de eerste melding handmatig schrappen voor het genereren van het kaartje.
Ik probeer na het passeren van de sneeuwzone een kaartje te maken.
Gr,
Luc
De data moet ik eerst valideren voordat ik dit kan doen. Ook heb ik een redelijk aantal meldingen nodig voor het maken van het kaartje.
Bij deze het verzoek om de sneeuwhoogte door te geven via bovenstaande link NADAT de sneeuwzone is gepaseerd. Anders krijg ik meerdere meldingen met verschillende hoogtes gedurende de dag en moet ik de eerste melding handmatig schrappen voor het genereren van het kaartje.
Ik probeer na het passeren van de sneeuwzone een kaartje te maken.
Gr,
Luc