Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door weerzal
Helaas kan kpn geen hackers buiten de deur houden.
Met als gevolg dat kpn alles heeft platgelegd.
Ken nie mailen en nie uploaden helaas.
Weet niet wanneer het over is maar,zie wel dat er meer stations last van hebben.

sorry voor de overlast.

groet Rob.
Door Mark
Ik heb er inderdaad ook last van.:( Wunderground doet het nog wel, maar dit werkt ook via een ander protocol. Hoop dat KPN de zaak snel weer onder controle heeft. IK vrees overigens wel dat ik bij HWA de rest van het jaar aankijk tegen de mededeling 'er ontbreekt 1 dag' bij de temperartuursom.

Groet,

Mark.

Mark's weerstation Nijmegen.
Door weerzal
wil je kijken of je bij de gehackte lijst zit

[url][/url]http://http://pastebin.com/2vYRVMtq

let op de lijst staat er nog maar 17 uur op
Door Josje
Beste weervrienden,
Zojuist een tweet gekregen van mijn vrouw vanaf haar werk,lees:
KPN blokkeert 2 miljoen e-mailadressen KPN heeft per direct de e-mailaccounts van twee miljoen gebruikers geblokkeerd.
Tja...daar zijn we mooi klaar mee.Hier in Z.O Brabant geen Email verkeer via KPN o.a HetNet.

Groet,
Josje
Door Mark
Lengte van de lijst valt mee :S. Ik sta er gelukkig niet op, wel een naamgenoot, dus was toch ff schrikken.

Groet,

Mark.
Door pdw112
rond 22:30 uur zou je weer moeten kunnen mailen:

Op dit moment hebben wij alle e-mailaccounts geactiveerd voor uitgaande mail vanaf de thuiscomputer. Dit betekent dat klanten wel mail kunnen verzenden, maar nog niet kunnen ontvangen.

Wij verwachten dat de volledige functionaliteit van de e-maildiensten spoedig is hersteld.

Om alle risico op misbruik te vermijden, raden wij klanten aan om hun huidige password niet meer te gebruiken – dus ook niet voor andere internetdiensten zoals bijv. Facebook, Marktplaats en internetbankieren.
Door powerr
Ik heb er ook last van. Sinds gisteren vanaf omstreeks 14:00 kon Cumulus niks meer uploaden.
Op de site van KPN staat dat het in de loop van de dag weer online gaat (09:00 is niet gehaald).
Door jeroenzwart
Helaas ligt mijn station dankzij kpn er ook al meer dan een dag uit. Inmiddels werkt de email weer, maar ik kan nog steeds niet inloggen op de ftp-server:angry:
Gelukkig hadden we al besloten weg te gaan bij kpn, alleen helaas net te laat: volgende week gaat ons abonnement bij Ziggo in. Maar als we het nog gedaan hadden, dan had ik het nu a-la-minuut gedaan! Niets dan ellende bij dat KPN. Blij dat we er spoedig vanaf zijn!!:P
Door powerr
De sites die gehost zijn bij KPN zijn nu weer online!
Mijn site zal over enkele minuten weer volledig online zijn (de forwarding moet nog even updaten).
Eindelijk! :laugh: