Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jacg
Gert,

Je hebt toch de customclientrawlocal.txt gedownload van mijn site?

Deze plaats je in de map webfiles van WD.

Deze wordt geparsed (verwerkt) door WD en die maakt er een customclientraw.txt file, en die file wordt geupload naar je webfolder.

Groeten,

Jacco
Door jacg
@hans.

Open customclientrawlocal.txt en ga op zoek naar "12:33".
Vervang 12:33 door %maxgstt%. Staan nog wel meer tags in die nog aangepast moeten worden, maar dat is pffff zoeken.

Groeten,

Jacco
Door hanszzz
Oefff dat is niet mijn sterkste kant meer tags in die nog aangepast moeten worden.

Kan ik ook even wachten op de final release? :woohoo:

Ik hoop dat er nog iemand opstaat die weet hoe ik mijn grafieken kan toevoegen uit wd of wdl of wu graphs ;)

Grt Hans
Door WeerStationWoerden
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik voel me plots heeeeeeeeeeeeeeel klein worden :blush:
ik had de zin Deze plaats je in de map webfiles van WD begrepen als de map op de server sorry sorry
mmmmm i most back to school

maar ok bedankt allemaal voor het geduld en jullie konden ook niet weten dat ik de zin verkeert begreep
nu nog de rest uitzoeken ivb grafieken die je moet zien als je over de meter gaat
Mvg Gert

jacg schrijft:
Gert,

Je hebt toch de customclientrawlocal.txt gedownload van mijn site?

Deze plaats je in de map webfiles van WD.

Deze wordt geparsed (verwerkt) door WD en die maakt er een customclientraw.txt file, en die file wordt geupload naar je webfolder.

Groeten,

Jacco
Door hanszzz
:( :( :( Wahaahhaaa Gert ik kan daar over mee praten hoor je bent de enigste niet maar het werkt alleen duurt het wat langer lol.

Gelukkig hebben sommige een jobs gedult met dat soort gasten als ons ;)

Nou volgende fase de grafieken :woohoo:

Grt Hans
Door jacg
@hans

Je kunt ook de nieuwe clientrawlocal.txt downloaden van mijn site, ik zal proberen die actueel te houden met alle verbeteringen.

Wat betreft de grafieken

De grafieken zijn niet moeilijk, je moet ze echter wel hebben als grafisch bestand.
Dus plaatjes van de temp, wind, neerslag e.d.

In gauges.js kun je het pad aanpassen naar je plaatjes, in de regel:

var imgPathURL = "pad naar je plaatjes";

Ik gebruik een script dat de plaatjes genereerd maar ben nog niet tevreden over de kwaliteit. Dus ik zoek nog even verder.

Je kunt voor eerst ook in gauges.js de regel:
var g_showPopupData = true; //Popup data displayed
op false zetten.

Wordt vervolgd...
Door hanszzz
Hallo Jacco ik ze er weer 2 hoor mischien zelf ook al gezien ;)

Bij neerslag nan undefined om:

En bij wind staat nog kph gem hoogste

word vervolgd :woohoo:

Grt Hans
Door FrontRunner
Jacco,

Ik durf het bijna niet te vragen...... :-)

Maar ik heb gedaan zoals je hierboven reeds hebt uitgelegd (inclusief de instructie op je website). Maar mijn WD parsed geen customclientraw.txt. In WD onder Real Time FTP upload staat het vinkje aan bij custom client raw file. Ik heb meerdere malen WD afgesloten/opgestart. Het aan- en uitknopje bij FTP upload gebruikt etc. etc. etc. In mijn FTP log staat wel de error 145 Can't open LocalFile for reading....

Heb jij enig idee hoe dat komt?

I

Groeten, Egon
Door jacg
FrontRunner schrijft:
Jacco,

Ik durf het bijna niet te vragen...... :-)

Maar ik heb gedaan zoals je hierboven reeds hebt uitgelegd (inclusief de instructie op je website). Maar mijn WD parsed geen customclientraw.txt. In WD onder Real Time FTP upload staat het vinkje aan bij custom client raw file. Ik heb meerdere malen WD afgesloten/opgestart. Het aan- en uitknopje bij FTP upload gebruikt etc. etc. etc. In mijn FTP log staat wel de error 145 Can't open LocalFile for reading....

Heb jij enig idee hoe dat komt?

I

Groeten, Egon

Egon,

De customclientrawlocal.txt moet je wel in de webfiles map van Weather Display zetten. Wat ik haal uit je error is dat het bestandje daar niet staat.

@ Robin,

Voor zover ik weet werkt dit niet met Weatherlink.

Groeten,

Jacco
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9