Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door hanszzz
Jacco :silly: (wind en regen)

Ik zie dat het is aangepast super komt daar een update van? :woohoo:
of moet Hans het ergens weer zelf inprutsen :laugh:

Grt Hans
Door jacg
Hahaaha Hans,

Ik wacht nog op een update van Brian, en er zijn nog enkele tags die veranderd moeten worden. Bijv de sectie van de windrichting staat als er wind is altijd op no-zo ..

Geduld is een schone zaak :laugh:
Door hanszzz
:laugh: Hahaha klopt helemaal had het wel gezien maar nog niet gemeld ;)

Ok dan wachten een update :woohoo: langzamerhand word het wel wat :P

Grt Hans
Door FrontRunner
Egon,

De customclientrawlocal.txt moet je wel in de webfiles map van Weather Display zetten. Wat ik haal uit je error is dat het bestandje daar niet staat.
......

Het vreemde is dat die file wel in de webfiles map van WD staat. Ik begrijp nog niet waarom het niet werkt. Zijn er nog andere instellingen die misschien nog aangepast moeten worden?
Door FrontRunner
Ja!!! Blijkbaar gisteren niet helemaal wakker. Als je de customclientrawlocal.txt in een WD-backup-folder plaatst ipv in de juiste folder (C:\\wdisplay\\webfiles) dan gaat het niet goed. Gelukkig werkt de upload nu goed!!

Voor de volledigheid wil ik nog wel even melden dat je in WD de lokatie van de web- en "raw"-files kan aanpassen via Control Panel->Web Files/Web Page->Web Files Setup #1. Rechts van dit scherm staat "Set web files location" en "Set location for raw files". Deze staan bij mij op C:\\wdisplay\\webfiles --> Leuk dat de backslashes niet werken.
Door hanszzz
Nou na een week stoeien nog geen grafieken in beeld :laugh: :laugh: :laugh: wil geen flash grafiek ggrrrrrrrrrr

In de prullebak ermee en wacht wel op nieuwer mooier en betere versie :woohoo:

laterszzz Grt Hans
Door jacg
En de tags waar we op wachten werken ook nog niet goed, tsja nog even verder wachten :laugh:

Trouwens je hebt ook nog even tijd gehad om aan je avatar te werken ;)

Jacco
Door hanszzz
Idd Jacco :laugh: dat was met 5 min klaar hahaha jep ik volg het wel verder,als alles werkt gelukkig hebben we wdl nog . :woohoo:

Grt Hans
Door Roelof
Ik ben ook even aan het stoeien geweest met de meters.
En het lijkt er op dat het is gelukt.
Wanneer er wordt geconnect met een oudere browser dan ie 9 wordt er automatisch geredirect naar de oude meters.(met dank aan Jacco)
voor het resultaat:
http://www.meteo-sleen.nl/joomla2

Roelof
Door pdw112
Hoe doe zo'n redirect voor oude browsers.
Zou ook handig zijn voor mijn site.
heb nu een handmatige link naar de oude gauges van Cumulus.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9