Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
Er zijn mensen die door gaan maar er zijn ook mensen die stoppen, in de afgelopen jaren dat ik heb gemeten zijn er vele weerammateurs die zijn gestopt met het meten/hobby.

Deze tijd is nu voor mij ook gekomen. Al enkele maanden liep ik al te piekeren hierover maar sinds een paar dagen is het uiteindelijk toch de knoop doorgehakt! Ik stop met mijn weerstation.

De reden is dan ook niets voor niets.
Vandaag de 30 weken echo gezien, prachtig en het wordt een meisje, kortom over dikke maandje is er een 2de kindje :)
Kinderen, dat kost tijd en geld en juist het laatste is nu het probleem.

Tijd om een weerstation te draaien kost het niet.

Geld om een weerstation te onderhouden kost uiteraard wel geld, en gezien in het verleden de nodige problemen zijn geweest met het davis station durf ik het verder niet meer aan om nog verder te gaan.
Een defect temp / windmeter kost al gauw 120 euro, en als je dat geld beter kan besteden dan is het snel duidelijk, het weerstation gaat weg.

Lang nadenken, iets defect? Dan heb je een halve weerstation draaien en uiteindelijk kun je em voor veel minder kwijt! Nu draait alles goed en is dit station in goeie staat dus mooi om dit station aan iemand anders te gunnen :)

Gezien in het verleden de nodige discussies is geweest omtrent het verkoop van producten ga ik hier verder niet meer op in.
Indien er serieus interesse is graag mij PB of mail sturen!

Ik stop verder niet op HWA maar zal helaas wel het datamoderatorschap stoppen, ben al enige tijd niet actief en zie het verder ook niet meer zitten.
Door tjabine
Ik ben benieuwd wat de gullegever van jouw weerstation hier van vind Speedy?

Verder altijd leuk natuurlijk een kindje erbij.
Veel plezier verder met je weer hobby.

Gr Ron.
Door hanszzz
Jammer GJ :(

Ik wens je veel geluk en plezier toe strax met je nieuwe aanwinst daar kan geen weerstation of site tegen op.

Vooral in deze crisis tijd moet je soms knopen door hakken want 1 ding is zeker het word er zo niet beter op komende tijd. :silly:

Grt Hans
Door Overijse
Aan alle mooie liedjes komt een eind, bij deze moeten we met spijt in het hart afscheid nemen van de soapserie "De pier van Gert-Jan".

Gert-Jan, ik wens je veel geluk met je nieuwe toekomstige spruit en je gezin.

Enne laat ons hier niet in de steek hé, wie weet kan je nog anderen uit de nood helpen met je opgedane kennis de voorbije jaren.

Grtz
Kris
Door poldeleeuw
Hey,

binnenkort verwacht ik ook een kindje. Ergens eind mei, begin juni. Maar ik denk nog niet aan stoppen alhoewel ik wat minder voor de pc ga zitten.
Door meteozwolle
Gert Jan,

jammer dat je stopt. reden is heel legitiem. Wie weet pak je het over een poosje wel weer op. groet, marcel / meteozwolle
Door SpeedyGJ
WS is inmiddels verkocht.

Iedereen voor de rest bedankt en ja over een poosje komt het vast wel weer eens maar voor nu even op een laag pitje :)