Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door hanszzz
Goedemorgen en ja hoor het is weer eens zo ver.:(

Heb je alles op regel werkt alles naar behoren komt UPC met een firmware update voor de Thomson Modem en ja hoor brakke ftp upload imap en game :angry:

De helpdesk even gebelt ja zijn we van op de hoogte en nieuwe update laat even op zich wachten :angry: :angry:

Dus de vraag wat nu ;) en zo snel mogelijk, word het modem omgeruilt door de cisco modem dus van de week geen brakke uploads meer naar hwa. :woohoo:

Grt Hans
Door Weerstation Aalten
Ook bij kpn glasvezel heb ik er last van.
wist eerst niet waar het aan lag dat mijn gegevens niet goed overkomt bij hwa.

het licht dus aan het modem.

marcel
Door MolenPad Sliedrecht
Weerstation Aalten schrijft:
Ook bij kpn glasvezel heb ik er last van.
wist eerst niet waar het aan lag dat mijn gegevens niet goed overkomt bij hwa.

het licht dus aan het modem.

marcel

De TS heeft als provider UPC en jij KPN, hoe kan je dan concluderen dat het aan het modem ligt (toeval bestaat niet)?
Door wsEpe
ik had hetzelfde inderdaad al 4 weken geleden. Monteur heeft even modem omgeruild en alles loopt weer als een zonnetje..
Als je toevallig in je modem ook nog poorten geforward hebt naar andere netwerkschijven, deze even van te voren opschrijven. Scheelt een hoop zoekwerk achteraf om alles weer in te stellen. Ip-adres van het modem is nl. ook anders.
Door ajm
Het enigste wat ik na de update had een anders IP adres en dat daardoor de upload naar mijn SQL server spaak liep verders nergens last van.:)