Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door andre
hallo

wie zou mij kunnen helpen
ik zit met een probleem ,ik heb weather-display live op de server staan .
maar nu kan ik door een stroomstoring niet de webpagina van weather-display live op de server meer updaten
hoe zou of kan ik dat weer herstellen
het gaat om weerstationrodennoord.nl
en ik krijg ook niet meer het beeld wat ik eerst had met die klokjes
krijg ik alleen maar tekst te zien

graag wat hulp A.U.B

vr gr andre (roden noord)
Door andre
hoe zou en waar zou ik dat kunnen vinden
het zit namelijk zo ik ben met de website geholpen om het op de server te krijgen maar de gene die me daar mee heeft geholpen wil me er niet meer mee helpen
dus ik sta er nu alleen voor, ook ondanks dat, ben ik ook verhuist en nu moest ik mij er maar mee redden
in het begin toen ik hier kwam wonen heb ik weather-display live wel op de server gehad heb toen even hulp gehad van de gene die het voor mij op het internet heeft gezet
maar toen is de stroom uit gevallen en heb het systeem weer op gestart en toen kreeg ik wat ik dus nu op de site krijg (alleen maar tekst)
het updaten gaat wel goed naar dit
maar kan mijn website van weater-display live niet weer op de server krijgen heb er wel geld voor betaald voor de licentie dus daar ligt het niet aan
Door WeerStationWoerden
hoi Andre

ga in Weather dispay naar control panel / web files ... / realtime client

kijk onder in de pagina en zoek naar de remote directory

daar staat namelijk de naam van de map waar het heen gaat

voorbeeld : als daar /wdl staat dan word het
http://www.weerstationrodennoord.nl/wdl/index.html
zo kan je kijken of je WDL nog werkt

succes
Mvg Gert

andre schrijft:
hoe zou en waar zou ik dat kunnen vinden
het zit namelijk zo ik ben met de website geholpen om het op de server te krijgen maar de gene die me daar mee heeft geholpen wil me er niet meer mee helpen
dus ik sta er nu alleen voor, ook ondanks dat, ben ik ook verhuist en nu moest ik mij er maar mee redden
in het begin toen ik hier kwam wonen heb ik weather-display live wel op de server gehad heb toen even hulp gehad van de gene die het voor mij op het internet heeft gezet
maar toen is de stroom uit gevallen en heb het systeem weer op gestart en toen kreeg ik wat ik dus nu op de site krijg (alleen maar tekst)
het updaten gaat wel goed naar dit
maar kan mijn website van weater-display live niet weer op de server krijgen heb er wel geld voor betaald voor de licentie dus daar ligt het niet aan
Door Snarf2000
Ik denk dat de index.html behorende bij WD-Live overschreven wordt door de index.html die bij de datapagina van WD hoort.

WD Live hoort on een apparte map op je server te staan.
Met in die zelfde map de clientraw bestanden.

Correct me if i'm wrong

Frans
Door andre
wilde even op het laaste rageren
het programa heeft nog wel steeds gedraait van af dat ik hier woon dat is van af juli vorig jaar ook is het domein al aangepast maar omdat het station een maand geleden het stroom is uitgevallen en er is ook oon nieuw nummer bij aangevraagt maar schijnbaar is het niet goed gegaan wat er is gebeurt is me niet helemaal duidelijk
ik heb zelfs het nieuwe nummer hier
het moet op een of ander weer gereset worden
Door andre
hallo weer amateurs

ik zit al een tijdje hier op HWA
maar ik heb nu een probleem
ik heb weather-display live (geregistreed en al)
maar ik krijg de site niet meer online zo als het was
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij eens uit te kunnen leggen hoe ik dat weer op het internet kan krijgen
heb wel de gegevens in het scherm maar word niet weer geupdate alleen als ik naar het weerstaton ga en ik ga recetten dan komt het er wel op maar blijft het weer staan tot dat ik het weer recet
en ik wilde graag dat het live programa weer terug
het heeft steeds goed gedraait tot dat de stoom uitviel en de pc is opgestart met de gegevens die er toen waren
als ik op de knop druk van (update internet now) dan krijg ik wel op dat moment de gegevens door maar allen de tekst en ik wilde graag de klokjes en dergelijke weer terug
zo dus wie wil en kan mij daar bij helpen of heeft er tijd voor om mij te helpen

met vriendelijke groet ook maar een amateur
Door ws vreewijk
Hallo Andre,

Jammer ik kan je helaas niet helpen was het alleen weather display geweest dan had ik je opweg kunnen helpen.
Er zal vast iemand je bericht lezen die wel wd live heeft.

Soms moet je de puzzle zelf oplossen.. maar ik snap dat je op dit moment geen kant op kan.

Succes ermee komt vast goed.

gr Chris

Ps boven in staat deze tekst op je site time of next update: 00:00 er schijnt iets niet goed te staan in de time scheduler lijkt me.
Door andre
hartelijk bedankt

Ik ben uit de brand geholpen

Dank U wel

tropic kan sluiten