Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door reitsma1960
De YR.NO verwachting werkt weer en de keuzes zijn weer te maken. Tenminste bij mij werkt alles weer normaal.
Ook bericht gehad van Henkka. Zit hem waarschijnlijk in de traagheid van de geonames.org database servers. Hier is niets aan te doen.

Oebel
Door powerr
Vandaag heb ik nog eens geprutst met de yr.no verwachting. Nadat ik wat instellingen heb veranderd in het php.ini bestand, en opnieuw had opgestart, werkte de verwachting! :woohoo:
Door reitsma1960
powerr schrijft:
Vandaag heb ik nog eens geprutst met de yr.no verwachting. Nadat ik wat instellingen heb veranderd in het php.ini bestand, en opnieuw had opgestart, werkte de verwachting! :woohoo:

Het werkte vanmorgen al weer hoor zoals je had kunnen lezen in mijn post eerder vandaag.
Het probleem zit hem in de traagheid van de database servers en daar kunnen wij niets aan doen.;)
Door powerr
reitsma1960 schrijft:
Het werkte vanmorgen al weer hoor zoals je had kunnen lezen in mijn post eerder vandaag.
Het probleem zit hem in de traagheid van de database servers en daar kunnen wij niets aan doen.;)

Ik zat/zit niet met de actuele problemen van de database servers, maar met andere problemen (mijn eigen probleem). Ik ben namelijk al een hele tijd bezig geweest met het werkend proberen te krijgen van het script, maar ik kreeg het nooit werkend (veel foutmeldingen en geen gegevens). Nu ik wat instellingen in het bestand php.ini heb gewijzigd, werkt het wel.

Het script werkt nu perfect bij mij. Ik heb hem al geplaatst op m'n homepage.
Door Mark9012
Beste mede weer amateurs,

is er iemand nog in het bezit van het nieuwste Yr.No script van Henkka?

ik kan hem namelijk op zijn site niet meer downloaden!

http://www.nordicweather.net/downloads/?5

ik wil hem graag op mijn website zetten namelijk.

Alvast bedankt.

Groet,

Mark (wsstreefkerk)
Door walberg
Hmm ik heb nog geen weerstation maar heb even op die site van henka gekeken en geprobeerd om de scripts te downloaden, dat gaat dus niet.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 20