Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
De Beta versie van de template set is te bezichtigen op

www.weerstation-leuven.be

Er is nog wat werk aan de Trends pagina en aan de grafieken die omgebouwd moeten worden van meteohub naar WD.

Zelf heb ik nog weinig ervaring met WD en verwacht dus het definitieve release pas eerste week juli vrij te kunnen geven.

Maar alle commentaar van WD gebruikers hoor ik graag.
Door Weerstation Aalten
Mooie template waar ik zeker gebruik van ga maken.
Ook maak ik gebruik van de 1-wire bliksem detectie in Weather display.
Kan deze ook in het script verwerkt worden?

Marcel
Door wvdkuil
Ik probeer de 80/20 regel te handhaven voor de template set.
80% van de gebruikers moeten direct de template kunnen gebruiken,
waardoor ik maar 20% hoef te programmeren.

Daarom heb ik zelf (nog) geen nexstorm of andere bliksem toepassingen geïmplementeerd.

Maar de template set is geheel open en kan (met wat programmeer ervaring) ook goed uitgebreid worden.

Er zijn in WD veel parameters voor Dallas 1 Wire en voor andere
Lightning counts
================
%lighteningcountlasthour%...Lightening count last immediate hour
%lighteningcountlastminute%...Lightening count last minute
%lighteningcountlast5minutes%..Lightening count 5 minutes enzovoort.

Ik denk dat dat geen probleem is om hiervoor uitbreidingen te maken.

Groeten, Wim
Door Weerstation Aalten
Hoi wim,

misschien is het een idee om een verkorte handleiding er bij te doen voor de mensen zoals ik die weinig programmeer kennis hebben, zodat ze zelf gegevens kunnen toevoegen in het script.

Marcel
Door wvdkuil
OK,
De versie voor Wd met (misschien incomplete) documentatie staat online.

Ik zou het HEEL prettig vinden om over alle problemen die men tegen komt via een mailtje of pm iets te horen. Dan kan ik een FAQ lijst maken en de documentatie aan passen.

Tussen 2-haakjes, WD is volgens mij voor een buitenstaander toch wel wat lastiger te begrijpen dan WL of Meteohub. Alle bemerkingen om het voor een nieuwe Wd gebruiker duidelijker te maken waar welke upload-parameters ingevuld moeten worden worden dan ook zeer op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,
Wim van der Kuil
www.weerstation-wilsele.be
Door Weerstation Aalten
Ik doe al iets verkeerd.

ik krijg deze meldingen:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/settingsSite.php:1) in /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/index.php on line 87

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/settingsSite.php:1) in /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/index.php on line 113

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/settingsSite.php:1) in /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/index.php on line 138

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/settingsSite.php:1) in /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/index.php on line 163

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/settingsSite.php:1) in /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/index.php on line 192

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/settingsSite.php:1) in /public/sites/www.weerstationaalten.nl/weather/index.php on line 334
Door wvdkuil
Blijkbaar is er met het handmatig wijzigen iets in de eerste regel van settingsSite.php terecht gekomen.
Die moet beginnen met Anders wordt er al info naar de gebruiker gestuurd en kunnen er geen cookies meer gezet worden.

Kijk even in het bestand of mail het naar mij (stuur pm voor email adres).
Groeten, Wim
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9