Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door wthus
Vrijdag op zaterdag nacht rondje Achterhoek (chase) gemaakt (Doetinchem - Varsseveld - Lichtenvoorde - Eibergen - A1 - Deventer - Zutphen) en een paar bliksems geschoten. Hier eentje van, de rest zal ik soon proberen online te zetten op mijn webstek.

Groeten, Wilber.

Afbeelding
Door Luc
Prachtige foto Wilber....

Ik wou dat ik ook zo goed kon fotograferen. Ik heb me daar (nog) nooit in verdiept... ik moet toch eens op zoek naar een online beginners cursus.
Door wthus
Luc schrijft:

Ik wou dat ik ook zo goed kon fotograferen. Ik heb me daar (nog) nooit in verdiept... ik moet toch eens op zoek naar een online beginners cursus.

Ik noem mezelf ook nog steeds een beginner :laugh:

De laatste jaren zijn er op Weerwoord heel wat topics over langs gekomen, even zoeken in het archief en je vindt wel wat. Zelf doe ik het trouwens al wat langer dan Weerwoord bestaat, begonnen ooit met een heel oud antiek ding van mijn vader. En wonderwel meteen de eerste keer 20 goede opname's terwijl ik het nog nooit eerder had gedaan. Koste me wel 3 volle rolletjes trouwens. Maar zo'n mooie onweerssituatie als toen ben ik ook niet meer tegen gekomen in de afgelopen 8 jaar.
Door wslangerak
Prachtplaat, Wilber!

Ja je moet ook een hoop geluk hebben, vooral qua compositie van zo'n foto. Soms staat er net een klein stukkie bliksem helemaal links of rechts, je kent dat vast wel...

Trouwens over lucky shot gesproken, moet je nou toch kijken wat m'n webcam vanmorgen vroeg pakte...!

Afbeelding

Eén keer per minuut een plaatje en zo één ertussen! :woohoo:

Succes en ik ga op je site kijken hoor!
Door wthus
wslangerak schrijft:
Succes en ik ga op je site kijken hoor!

Het staat er nog niet op, het weer is nog te interessant buiten ;)

Ja ik ken het, net buiten beeld en of je bent net geen foto aan het maken. Zo heb ik al verscheidene mooie ontladingen misgelopen. Is het dat niet, dan staat het wel te regenen :P

Ik zie helaas geen afbeelding bij je post.

wijziging: ik zie nu wel afbeelding bij je post. Virus apparaat blijkt de boel grondig te blokkeren. Tis echt een lucky webcam shot! :woohoo:
Door wsp
Luc schrijft:

Luc,

je mag alle foto materiaal van me lenen en ik help je ook erbij, als jij mij met PHP helpt? :laugh: