Algemeen forum voor discussie over de website
Door jeroenzwart
Mooi initiatief Luc! Ik doe graag mee, alleen nog even onder voorbehoud. Ik ben namelijk werkzaam bij een concurrent van Witteveen+Bos en zal dus even moeten overleggen met mijn werkgever of dit okay is. Ik verwacht er weinig problemen mee...:)

Groet, Jeroen
Door wsMaurik
Tja, ook wsMaurik doet mee.
Om hier geen 300 berichten te krijgen kan Luc misschien een teller plaatsen, zoveel van de maximum doen er mee?

Kunnen we hier discussies voeren over deze samenwerking.

grtn
nico
Door relin
Overijse schrijft:
Kunnen we hier discussies voeren over deze samenwerking.

Yeps kan hier

Grtz
Kris

Dan heb ik een vraag over iets wat voor mij niet duidelijk is in het mailtje van Luc.
Wordt het (voorbeeld) plaatje van de neerslag vanaf het moment van samenwerking dan gebaseerd op de data van Hydrologic/Witteveen+Bos? En dus altijd beschikbaar.

Oja zou het bijna vergeten, teller 1 erbij. Ook ik doe mee.

Groeten Remko
relin schrijft:
Dan heb ik een vraag over iets wat voor mij niet duidelijk is in het mailtje van Luc.
Wordt het (voorbeeld) plaatje van de neerslag vanaf het moment van samenwerking dan gebaseerd op de data van Hydrologic/Witteveen+Bos? En dus altijd beschikbaar.
Ja, zodra de samenwerking start, wordt dit gebaseerd op de data van Hydrologic/Witteveen+Bos. Het plaatje zal dan inderdaad altijd beschikbaar zijn, omdat we dan niet meer afhankelijk zijn van buienradar.

Gr,
Luc
wsEpe schrijft:
Luc schrijft:
Wat krijgen we er voor terug?

2. Neerslaginformatie op de locatie van elke deelnemende weeramateur per 5 minuten: tot 2 uur terug (eventueel gecombineerd met de eigen meting) en tot 2 uur vooruit (radar nowcast). Deze informatie is gebaseerd op radarmetingen en correcties met valide regenmetingen; de kwaliteit is beter dan die van buienradar, dat een ongecorrigeerd beeld geeft.

De mijn staat nu ook op JA...
Wel een vraag! Wordt deze data (ook) als tekst aangeleverd, zoals buienradar doet? Zodat ik mijn eigen grafieken met php kan genereren?
gr. Wilco
Goeie vraag. Dat hebben we niet expliciet besproken. Ik kan me voorstellen dat we dit aanbieden met eenzelfde soort securitycode als bij de XML MOS-verwachting die we ontvangen bij de samenwerking met Meteo Consult.

Ik kom hier op terug.

Gr,
Luc
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 41