Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door poldeleeuw
Beste collega's

Vandaag staat weerstation Brugge op de website van de krant van West Vlaanderen. Morgen of overmorgen verschijnt er ook een artikel in Het laatste nieuws en het Nieuwsblad.

Dit is het artikel van de krant van West Vlaanderen: http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/algemeen/sint-andriesnaar-wil-bruggelingen-en-toeristen-informeren-over-het-weer/article-4000152002686.htm
Door meteobergen
Hoi Joeri

Leuk het hele gegeven dat je....
Het KNMI enz ze worden afgerekend op de kleinste foutjes tegenwoordig.
Je gaat je storten in een termijnvoorspelling van 10 dgn???
Wat een hobby is kan eindigen in een drama.
Desalnietemin heeeeeel veel succes en nog veeeel meer sterkte!

:woohoo: Gr Siets Meteo Bergen
Door Snarf2000
Beste Joeri.

Als je dan echt zo professioneel wilt gaan, doe dan ook wat aan je opstelling van je temperatuursensor.
Als iemand dit ziet, lacht hij zich kapot.
Dit kan echt niet zo.

Afbeelding

Frans
Door poldeleeuw
Frans, dit is en voorlopige opstelling. Binnenkort wil ik een weerhut bouwen. Nu moet ik wel zeggen ondanks de slechte opstelling momenteel dat de temperatuur met buurtstations behoorlijk gelijk loopt. Soms zit er eens max 4°C speling op maar niet de ganse dag. Dus dat valt wel nog behoorlijk mee.
Door Overijse
en wegwaaien in de struiken kan ook al niet :laugh:

Top voor je dat je in de krant staat. Betere reclame kan je niet hebben, maar ...

[spoiler]Hoop dat je geen voorbeeld aan het nemen bent aan iemand die je vorige week zelf nog op de vingers hebt getikt op het forum over zijn uitspraken en doen. Hoge bomen kunnen veel wind vangen weet je wel. (Als goede raad bedoelt)[/spoiler]

Succes met de bouw van de weerhut, want op deze manier ziet het er niet uit, en is ook niet echt de passieve ventilatie die je opgeeft in je HWA beheer. Of het moet een passiefwoning zijn natuurlijk.

Grtz
Kris
Door poldeleeuw
Overijse schrijft:
en wegwaaien in de struiken kan ook al niet :laugh:

Top voor je dat je in de krant staat. Betere reclame kan je niet hebben, maar ...

[spoiler]Hoop dat je geen voorbeeld aan het nemen bent aan iemand die je vorige week zelf nog op de vingers hebt getikt op het forum over zijn uitspraken en doen. Hoge bomen kunnen veel wind vangen weet je wel. (Als goede raad bedoelt)[/spoiler]

Succes met de bouw van de weerhut, want op deze manier ziet het er niet uit, en is ook niet echt de passieve ventilatie die je opgeeft in je HWA beheer. Of het moet een passiefwoning zijn natuurlijk.

Grtz
Kris

Nee, daar ben ik geen voorbeeld aan het nemen. De bedoeling van in de krant te komen is zuiver om het weerstation en website wat bekendheid te geven.
Door Eckie76
Een thermometer die tussen een hitte-absorberende bakstenen muur en een regenpijp gekneld wordt... Een regenmeter die haast ín de dakgoot staat bij een schuin aflopend dak nota bene...
Nu gun ik echt van harte ieder zijn plezier, maar als je met zo'n verschrikkelijke faal-constructie te werk gaat en ook nog eens topic na topic loopt te schreeuwen om media-aandacht, dan denk ik echt dat je niet helemaal lekker in je paasei bent!
Door weerstationhoogeloon
Eckie76 schrijft:
Een thermometer die tussen een hitte-absorberende bakstenen muur en een regenpijp gekneld wordt... Een regenmeter die haast ín de dakgoot staat bij een schuin aflopend dak nota bene...
Nu gun ik echt van harte ieder zijn plezier, maar als je met zo'n verschrikkelijke faal-constructie te werk gaat en ook nog eens topic na topic loopt te schreeuwen om media-aandacht, dan denk ik echt dat je niet helemaal lekker in je paasei bent!

...en hier sluit ik mij volledig bij aan...