Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door reitsma1960
Helaas heb ik een stroomstoring gehad waardoor de weer pc`s zijn uitgevallen.
Deze draaien weer maar ik kan niet via teamviewer inloggen of verbinding krijgen helaas. Er is blijkbaar meer aan de hand. Het lukt mij vermoedelijk niet om dit voor maandag op te lossen.:(

excuses.

Mvrgr,
Oebel
Door reitsma1960
Dank je. Afstand is nu te groot en als teamviewer geen verbinding kan maken houdt het even op.
Overmacht. Moet tot zondag of maandag wachten.

Groet, Oebel
Door WeerStationWoerden
Hoi Oebel
geniet nog van je vakantie

en hoop voor je dat het alleen maar een stroom storing is geweest

Mvg Gert

reitsma1960 schrijft:
Dank je. Afstand is nu te groot en als teamviewer geen verbinding kan maken houdt het even op.

Groet, Oebel
Door reitsma1960
WeerStationWoerden schrijft:
Hoi Oebel
geniet nog van je vakantie

en hoop voor je dat het alleen maar een stroom storing is geweest

Mvg Gert

reitsma1960 schrijft:

Groet, Oebel

Dank Gert,

Morgen richting huis. Zondag verder kijken. Er zijn mensen in mijn huis die de stroom weer aan kunnen zetten. Daarmee houdt het op. Niet leuk, maar is niet anders.

Groet,
Oebel
Door reitsma1960
Ik kan niet meer mijn pagina oproepen waar ik deze storing heb gemeld.
Heren moderators, hoe kan dit? Ik krijg melding pagina bestaat niet meer.

Net terug gekomen uit een warm Kroatië kon ik de storing verhelpen.
Ik heb geen idee waarom de stroom uitviel, maar alles was goed in de war.
Nu merk je weer hoe belangrijk het is dat je back-ups maakt, want ik moest van WD een back-up terugzetten omdat alle settings weg waren. Een back-up terugplaatsen van de registry settings werkte ook niet.
Ales draait gelukkig weer en helaas ben ik alleen wat data kwijt van zo`n 2 dagen.

Volgens mij is dit niet te voorkomen. Ik heb Teamviewer draaien, maar wanneer pc`s na een stroomstoring niet goed meer opstarten heb je een probleem.

Nou ja, opgelost.

Ik kan dus niet lezen welke reacties ik heb gehad op mijn eerste post en kan dus niet hierop reageren.

Groet,
Oebel