Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door pd5hw
Dag Jannes,

Ik moet je zeggen dat ik geen problemen heb met de USB versie, probleem is ook dat er op mijn webserver geen seriele poort zit en ben dus op USB aangewezen. Deze webserver heb ik ook in gebruik voor mij P2000 pagina en staat dus 24/12 aan. Ik zou eventueel een adapter kunnen gebruiken van ser. naar usb maar dat is ook niet 100 % betrouwbaar.

Gaat mij dus nu puur even om de software die beschikbaar is voor het publiceren van de weergegevens bij mij in Wolvega.

Harrie
Door pd5hw
Toch weer eens het verhaal uit de koelkast gehaald. Ik alles nu werken met Weatherdisplau !!

|Maar nu de volgende vraag, is er ergens een fatsoenlijke NL handleiding beschikbaar voor Weatherdisplay ???? Het gaat mij met name om het ftp verhaal.

FTP verhaal werkt verder wel, wat niet goed gaat is hetgene wat naar de homepage wordt weg geschreven, kan ik de vinger niet goed achter krijgen.

Iemand ter assistentie ??

Harrie
Door Jebo
pd5hw schrijft:
Toch weer eens het verhaal uit de koelkast gehaald. Ik alles nu werken met Weatherdisplau !!

|Maar nu de volgende vraag, is er ergens een fatsoenlijke NL handleiding beschikbaar voor Weatherdisplay ???? Het gaat mij met name om het ftp verhaal.

FTP verhaal werkt verder wel, wat niet goed gaat is hetgene wat naar de homepage wordt weg geschreven, kan ik de vinger niet goed achter krijgen.

Iemand ter assistentie ??

Harrie

In mijn zoektocht naar weerstations en software kwam ik deze site tegen....

http://www.wdholland.nl/ misschien kom je daar verder.
Door ws vreewijk
:) FTP verhaal werkt verder wel, wat niet goed gaat is hetgene wat naar de homepage wordt weg geschreven, kan ik de vinger niet goed achter krijgen.:)

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

control panel dan internet file creation and uploads daar vink je aan wat je precies wilt uploaden met welke interval... zeg maar je ftp gedeelte .....wat bedoel je precies met je vraag Harry

gr Chris
Door ws vreewijk
Hi Harrie,

Ik denk dat je niet goed hebt aangegeven waar het precies heen moet.

Het verschilt nogal soms moet het naar de file manager en vandaaruit kan je het op elke pagina van je site zetten maar andere websites word het direct naar de juiste pagina gestuurt als dit laatste het geval is denk ik dat je dat niet of niet goed hebt aangegeven.in ftp scherm alles invullen ftp host ftp user name ftp password
gaat het direct naar een pagina remote ook.

Kijk eens onder vieuw en dan logs bij ftp log kan je zien of het word geupload wat je hebt aangevinkt.

Ik begrijp dat nu alleen het main screen word geupload of zie ik dat verkeerd gisteren zag ik nog iets op je link nu niet meer .

als je in het ftp deel iets aanvinkt ook even het schermpje goed doorlopen onder SET
create this file now aanklikken upload times upload to file now laad direct naar je site kan je als het ware direct zien of de file word geupload klik op save now en ok zorg datie ook op on staat groen dus.
gr Chris
Door pd5hw
Bedankt voor de reactie Chris,

Ik heb nu alles verwijderd en een clean install van WD gedaan. Ik zit nog op toegang te wachten in het WD Holland Forum. Vandaar uit ga ik het opnieuw proberen, ik houd jullie op de hoogte.

Harrie