Algemeen forum voor discussie over de website
Door Snarf2000
En de tijd is om !!!

277 Deelnemers die mee hebben gedaan aan de prijsvraag.
Nu wachten tot 2 oktober.
Dan is de maximale temperatuur (en de minimale temperatuur) van ieder deelnemend station geregistreerd.

Het zullen nog een paar spannende dagen worden.

Frans
Door WSWijk
Ships... het is al de 26e... te laat.... :laugh:

Maar ach, ik heb al een goed weerstation dat aan de pc hangt. En nog een als reserve. Dus heb hem ook niet echt nodig... :laugh:

Een ieder die wel meegedaan heeft: Suc6...

Theo
Door Luc
Professionele verwachtingen geven aan dat het a.s. maandag 1 oktober tussen de 16 en 18 graden kan worden. Gemiddeld ongeveer 17 graden. Berekend voor het open veld.

Op basis van HWA stations, die veelal in stedelijk gebied liggen, kan dat gemiddelde iets hoger zijn. Ik gok dat deelnemers die een Tmax rond de 18 graden hebben ingevuld een goede kans maken.

Nog een paar dagen en dan weten we het zeker.

Gr,
Luc
Door Snarf2000
Spannend met mijn 17.2 - 11.2

Of zijn moderators uitgesloten van deelname. :laugh:
Ik heb het in ieder geval nergens kunnen vinden.:unsure:

Frans
Door wsEpe
Ik hoop dat Luc gelijk krijgt met mijn 18.0 - 9.9. Maar ik denk dat het voor Frans spannend gaat worden. Gem. 18 zal denk ik te hoog zijn, in het noorden zal het weleens koud kunnen blijven met een graad of 14.
Door SpeedyGJ
Maar hoe gaat dat nu berekend worden?
Gemiddelde over alle stations? Of via KNMI stations...dit is me nu niet helemaal duidelijk, ik ging van het KNMI stations uit, als nu over HWA stations gaat dan ga ik er compleet naast zitten.
Nou ja we zullen zien wat het gaat brengen, zuiden heeft betere temps dan het noorden en dan kan het nog wel eens spannend worden. 13/14 in het noorden en 17/18 in het zuiden, gemiddelde zou dan ergens op 15/16 uit komen :P