Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
nolversteeg schrijft:
Hallo Luc,

Grote klasse, van alle kanten met de site en uiteraard ook met de wedstrijd, zat net even buiten de pot wat voorspelling betreft. dat is bij de staatsloterij ook altijd, en voor mij niet weggelegd.

Kan je misschien nog wel een lijstje maken waar de waarden van de deelnemers een plaatsje krijgen wel leuk om te weten welke plaats je gehaald hebt.

groeten Nol Versteeg
Meteoeersel.nl
Ja hoor die is er al, zie hier: http://www.hetweeractueel.nl/weer/prijsvraag-deelnemers

Gr,
Luc
Door Snarf2000
Ook ik wil graag de winnende deelnemers feliciteren,
maar ook de overige deelnemers bedanken.

Het was een sportieve strijd om de eer (Luc gefeliciteerd).
Je bent ook niet de eerste de beste (in dit geval wel) die goed kan voorspellen.
Als eerste ingevuld en als eerste eindigen.

Op naar de volgende 5 jaar.

NB: Meteo Noord West bestaat 6 maart (2008) ook 5 jaar.
Waarschijnlijk doe ik dan ook een prijsvraagje.

Frans
Door westkapellegek
Even sprong ik een gat in de lucht, toen ik niek op de 2e plaats zag eindigen. Maar toen besefte ik dat ik meedeed onder de naam "westkapellegek".... T hing er echt om, had 17.9 ingevuld, vrij knap vond ik dat eigenlijk van mezelf haha, maar er is altijd baas boven baas, en feliciteer ik dus de prijswinnaars!

Ach, mogen meedoen was in dit geval belangrijker dan winnen.

Groeten,
Niek
Door ZVZzandvoort
Luc volgens onderzoek kans berekening heeft iemand per dag 22 min geluk,maar dit heb je al ruim een week voorspeld klasse! En felicitatie's aan de winaars.

Jeff weerstation Zandvoort
Door weerzal
Leuk idee en kreeg net zelfs het gevoel van een etappeuitslag van de tour de france.
Winnaars gefeliciteerd met jullie juiste uitslag.
En ik kwam binnen op de 36e plaats en zelfs daar ben ik blij mee.
Maar iedereen was gisteren een winnaar blijf het knap vinden dat met 1 wegkaptein wat ploegleiders en een hoop amateurrenners zo'n netwerk is opgebouwd. Waar zelfs grote ondernemingen gebruik van willen maken.

Groet Rob.