Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Willy Peters
Zijn er soms meer weeramateurs die problemen hebben met het uploaden van data naar One.com? Mijn FTP programma's kunnen geen verbinding maken met de FTP server van One.

De problemen zijn afgelopen nacht ontstaan. Dus geen actuele data op mijn site.

Willy
Door Willy Peters
Onderstaand bericht van One.com binnen 5 minuten ontvangen:

Beste heer/mevrouw, Dank u voor uw schrijven. Helaas hebben wij momenteel enige technische problemen en ik ben bang dat dit effect heeft op uw site. Onze technische afdeling is hiervan op de hoogte en werkt er hard aan om alles zo snel mogelijk op te lossen. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de problemen zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Kijk voor updates over dit probleem op: http://www.one.com/nl/info/profil Heeft u later vandaag nog problemen en staat op de site dat het is opgelost? Komt u dan bij mij terug, het kan dan een andere oorzaak hebben. Onze excuses voor het ongemak. Als u nog vragen heeft kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen via e-mail of de Online Chat op onze website.

Met vriendelijke groet / Best Regards

Nadine

Willy
Door verhaar.riepe
Hallo Willy,

Ik heb hier ook last van.
Vanmiddag al een paar keer eruit gelegen, en heb nu ook geen verbinding met de server.

Ik hoop dat het snel is verholpen.

gr
René
Door verhaar.riepe
Nou het werkt weer.
Nu maar hopen dat het allemaal blijft werken.

Gr.
René
Door Willy Peters
Nou, Meteo Wijchen ligt er nog steeds uit. Het is afgelopen nacht begonnen. Kan nog steeds geen verbinding krijgen met de server.

Willy
Door verhaar.riepe
Ja hier ook weer de hele nacht heeft hij eruit gelegen.
Af en toe maakt hij weer verbinding, maar valt daarna weer uit.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Gr.
René
Door Wietse
Storing duurt voort, ze doen voorkomen alsof 5% van hun klanten er last van heeft, geloof eerder 95%. Prutsers...
Door verhaar.riepe
Dat geloof ik ook ja.
Het duurt allemaal wel erg lang.

René
Door Wietse
Zojuist site weer online, maar ze hebben backup van 8 oktober online gezet. Ik had in tussentijd hele site layout geupdate. Dat is nu weg =(.