Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door verhaar.riepe
Ik heb geluk.
Ik heb ook pas nog iets aangepast, maar alles staat op de laptop.(WebsiteX5)
Met dit programma kan ik op de pc alles bewerken, en dan naar de server doorsturen.

René
Door Snarf2000
@Wietse.

Dat is knap waardeloos.
Dat kunnen vele uren werk zijn.
Dat de provider niet een recentere backup heeft.
Of zijn ze bezig met een totale restore en dat ze net klaar zijn met de grote backup en dat de differentiele backups er nog overheen moeten?

Dan zou er nog iets hoop zijn.

Frans
Door verhaar.riepe
Ik weet het niet, hij ligt er nu ook weer uit.
Ik hoop dat ze het wel weer kunnen herstellen.
Anders ben ik ook wel het één en ander kwijt.
Maarja dan hebben we wel weer wat te doen.:( :(

Het nadeel is dat ik nu geen data door stuur naar HWA.
Ik weet niet hoe dit nu zit met het uitsluiten van ons met: Temp., Wind en Regen?

Ik hoop dat het wel snel verholpen is nu, want het is nu al 24 uur aan de gang.

gr
René
Door Wietse
Bij mij geeft ie ook geen data meer door, al zo'n 24 uur. De customtextout10.txt is ook net als de gehele site teruggezet naar 8 oktober 02:16, waardoor er 5,6°C doorgegeven wordt.

Bij Meteo Wijchen zie ik exact hetzelfde.

Helaas heb ik helemaal geen mogelijkheid dingen te wijzigen, aangezien de back-up die nu is teruggezet read-only is.

Laatste statusupdate:
Status - October 15, 2012 5:48 PM CET

Finally - file system repair job has been completed. The file system is online and is running normally again. No data has been lost.

The other file system is in read-only mode.
Door Willy Peters
Nou nog steeds geen goede upload van meteo wijchen. Heb vandaag 3 keer een sms van HWA gehad dat er geen data overdracht was. Dit betekend dat er vandaag toch regelmatig dataverkeer naar de server is geweest. Nu staat in het logbestand iets over:

Entering passive mode (193,202,110,77,247,40)
rename/move faillure: read only file system

heeft iemand enig idee wat dit inhoud? hier kom ik echt kennis tekort.

Willy
Door Wietse
Tot ergens morgen is de site alleen te bekijken. Er kunnen dus geen wijzigen op de beschikbare ruimte die je van one.com hebt (5GB ) voor je website plaats vinden -> dus geen upload -> dus geen actuele gegevens.
Door Willy Peters
Ik wilde net een logfile naar One sturen. Dus ik kan mij die moeite besparen Wietse.
Ik heb mijn site nu 5 jaar gehost bij One en heb dit nog niet meegemaakt. Maar nu is het goed raak.

Wietse, dank voor je info.

groet,

Willy
Door verhaar.riepe
Nou we gaan het meemaken!!!
Als het goed is gaat de laatste server vanaf 15:00 weer draaien.

Het zal eens tijd gaan worden.

René
Door Wietse
Jaaa, we zijn weer online. Oh yeah!
Door Wietse
Och, wat een drama weer te vroeg gejuichd. Nu is zelfs ook mijn hele index.php weggevaagd waardoor er nu vrolijk staat: "meteo-almelo.nl wordt gehost door One.com"

Bleh