Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Zojuist heb ik een aantal wijzigingen doorgevoerd op HWA. Dit zijn enkele nieuwe functionaliteiten en aanpassingen van de layout.

Homepage

Het kaartje met weerstations stond in de verdrukking en het klikken op stations werkte daardoor in sommige browsers niet. Daarom homepage nieuwe indeling gegeven

Lijst met stations

luchtdruk toegevoegd.

Weerstation pagina

- weerstation menu naar linkerkant verplaatst en 'Over dit weerstation' link hoger gezet. Zo wordt deze pagina beter onder de aandacht gebracht van bezoekers. Dit menu viel niet op in de oude layout, waardoor veel bezoekers dit menu niet zagen.

- contacteer beheerder (via PM) toegevoegd aan weerstation menu (alleen voor geregistreerde leden). Voorheen stond er een 'PM' icoon bovenaan, maar dat was niet duidelijk

- door het verplaatsen van het menu, ook de indeling van de pagina iets aangepast.

Over dit weerstation pagina

- hoogtes van temperatuursensor en regenmeter toegevoegd
- soort afscherming van temperatuursensor toegevoegd

Mvgr,
Luc
Door Wietse
Niet echt een succes, waarom is de pagina ineens niet meer gecentreerd, daarnaast is de inlogbutton nog wel gecentreerd...
Bij de homepage kun je duidelijk zien dat reclame voorrang krijgt op inhoud, ik had de adblocker voor HWA uitstaan maar daar komt nu verandering in.
Door teesee64
Ik zie nu dat de hele website van het midden naar helemaal links in beeld is verplaatst.

Weet niet of dit de bedoeling is, maar ik vindt dit eigenlijk vrij vervelend.

Groet,
Theo
Door Luc
De pagina is inderdaad naar links verplaatst. De inlog button is wel mee opgeschoven. Dat is geregeld in CSS. Waarschijnlijk zit dit nog in de cache van de browser. Door met CTRL-F5 de pagina te laden is dit opgelost.

Centreren is een kwestie van smaak. Waarschijnlijk ben je daar ook zo aan gewend.

Gr,
Luc
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7